مردم قم ۲۲۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر بیست به نقل از خبرگزاری برنا از قم، اکبر میرشکار گفت: در این مدت، کمک های مردمی در قالب طرح اکرام ایتام، جمع آوری صدقه، اطعام افطاری، جشن عاطفه ها و کمک به مسکن و ازدواج مددجویان جمع آوری شده است. وی با اشاره به این که قم یکی […]

پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردم قم ۲۲۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند
شناسه : 185 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲   پرینت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر بیست به نقل از خبرگزاری برنا از قم، اکبر میرشکار گفت: در این مدت، کمک های مردمی در قالب طرح اکرام ایتام، جمع آوری صدقه، اطعام افطاری، جشن عاطفه ها و کمک به مسکن و ازدواج مددجویان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به این که قم یکی از بالاترین استان ها در سرانه دریافتی ایتام در کشور است، اضافه کرد: خیران و حامیان ایتام در نیمه نخست امسال ۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در طرح اکرام ایتام کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: جمع آوری صدقه نیز در قم بالاتر از سایر استان هاست و امسال با ۵۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد رشد یافته است.

به گفته میرشکار، خیران ۱۴ میلیارد ریال در طرح اطعام افطاری به نیازمندان کمک نمودند و در همین راستا ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز برای اطعام در ماه رمضان به حساب مددجویان واریز شد.

وی بیان کرد: همچنین در جشن عاطفه ها ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد که از این مبلغ، به حساب هر دانش آموز ابتدایی ۲ میلیون ریال و دانش آموز متوسطه اول و دوم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال واریز شد که در مجموع سه هزار و ۲۵۰ تَن دانش آموز تحت پوشش از این خدمات بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در عید قربان نیز ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد قم افزود: در نیمه نخست امسال ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب کمک به مسکن و ازدواج مددجویان جمع آوری شده است.

نوشته های مشابه
آمادگی شهرداری برای تأمین خودروی اعمال قانون تخلفات رانندگی
برگزاری نمایشگاه «کوچه آرامش» در نگارخانه شهید آوینی
«مصلحت» روی پرده سینماهای قم رفت
هفت موزه و مکان تاریخی قم میزبان مسافران نوروزی است/ آغاز فصل جدید کاوش در تپه تاریخی قلی‌ درویش
طلبه حوزه علمیه قم برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد شد
گذرهای بافت تاریخی قم مرمت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.