فراخوان ثبت‌نام خادمان افتخاری در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ مسجد مقدس جمکران برای تکمیل ظرفیت خادمان افتخاری اقدام به جذب خادم تخصصی در بخش‌های مختلفی از قبیل امور فرهنگی و مشاوره‌ای، هنری، فنی، امور بین‌الملل، خدمات پزشکی، علمی پژوهشی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان ثبت‌نام خادمان افتخاری در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 18448 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، احمد اسماعیلی با اشاره به توسعه مسجد مقدس جمکران و حضور روزافزون زائران و نمازگزاران در این مکان مقدس، اظهار کرد: گسترش فعالیت‌ها و ارائه خدمات شایسته به زائران، طرح‌ها و تعریف مسؤولیت‌های جدیدی را از سوی مدیریت خادمین رقم‌زده است.

وی ادامه داد: همچنین شوق فراوان به خدمتی که در دوستداران حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) متجلی است، موجب شد این مدیریت نسبت به تسهیل بهره‌مندی معنوی مشتاقان و جذب نیروی افتخاری با ظرفیت بالایی اقدام کند.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه سیستم جدید گزینش و جذب خدام افتخاری از مهرماه سال ۹۸ آغاز به کارکرده است، گفت: در سه ماه اخیر هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان خدمت با رویکردی تخصصی و بر اساس مهارت‌های افراد پذیرش و گزینش‌شده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به مراحل متعدد گزینش و حساسیت خدمت در این مکان مقدس بیان کرد: استفاده از افراد متخصص و خبره برای تحقیق، مصاحبه و نظر دهی در قسمت برادران و خواهران موجب شده روند انجام گزینش با سرعت، دقت و ظرفیت بسیار بالایی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل مراحل جذب، خدام افتخاری پذیرفته‌شده قبل از تعیین زمان و جایگاه خدمت موظف‌ هستند آموزش بدو خدمت را به‌صورت حضوری فراگیرند. خادمان برگزیده جهت آشنایی با این مکان مقدس و خدمت مطلوب‌تر در ۶ دوره با عناوین مهدویت، احکام، جمکران شناسی، امربه‌معروف، اخلاق و آداب خدمتگزاری و مسائل امنیتی شرکت می‌کنند و شروع خدمت آنان منوط به دریافت گواهینامه این آموزش‌ها است.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۴۴۵ خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران در ۶ محور خدمات‌دهی به زائرین، فرهنگی، برنامه‌ریزی و توسعه، عمران، حراست و بازرسی و روابط عمومی در حال خدمت هستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران برای تکمیل ظرفیت خادمان افتخاری اقدام به جذب خادم تخصصی در بخش‌های مختلفی از قبیل امور فرهنگی و مشاوره‌ای، هنری، فنی، امور بین‌الملل، خدمات پزشکی، علمی پژوهشی می‌کند، افزود: در فراخوان جدید علاقه‌مندان با داشتن شرایط جذب و احراز صلاحیت‌های عمومی و تخصصی، با مراجعه حضوری به مرکز خادمین افتخاری یا از طریق سایت به آدرسjamkaran.ir  می‌توانند نسبت به  ثبت‌نام اقدام کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.