نصب سازه‌های موقت تبلیغات انتخاباتی در قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از ایجاد سازه‌های ویژه جهت نصب تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب سازه‌های موقت تبلیغات انتخاباتی در قم
شناسه : 18341 | انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اعلام آمادگی کامل شهرداری قم برای ایجاد سازه‌ها و مکان‌هایی جهت نصب تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس وظیفه قانونی شهرداری قم در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای نصب این تبلیغات در سطح شهر قم، در ماه‌های قبل کارگروهی به همین منظور تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص به انجام رسیده است.

وی از ایجاد ۵۰۰ سازه موقت در ابعاد و اشکال مختلف از جمله استوانه‌ای، مکعب مستطیل و مکعب مربع به هیمن منظور خبر داد و افزود: مکان‌یابی نصب این سازه‌ها با انجام بازدیدهای میدانی و نیازسنجی مناطق مختلف شهری صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم همچنین با اعلام نصب این سازه‌ها و آماده‌شدن آن‌ها جهت نصب پوستر و تراکت انتخاباتی قبل از آغاز زمان رسمی تبلیغات اضافه کرد: مراحل آماده‌سازی و نصب این سازه‌ها در بیش از ۲۰۰ نقطه از شهر قم تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه انجام شده است.

موسوی‌منش یادآور شد: طبق قانون کاندیداهای شرکت در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه مجاز به فعالیت انتخاباتی در سطح حوزه انتخابیه هستند که با تمهیدات صورت گرفته، سازه‌های تبلیغاتی پیش از آغاز زمان رسمی آماده شده‌اند.

وی نظارت بر نوع و نحوه تبلیغات را جزء وظایف مجموعه شهرداری قم ندانست و اضافه کرد: طبق قانون ستاد انتخابات استان قم مجری برگزاری انتخابات و نظارت بر عملکرد کاندیداهای این انتخابات بوده و شهرداری قم صرفاً موظف به ایجاد زیرساخت‌های تبلیغاتی عمومی در سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در پایان با اعلام آمادگی کامل مجموعه شهرداری قم برای پشتیبانی، تعمیر و رفع ایرادات احتمالی این سازه‌ها گفت: در صورت نیاز اقدام لازم برای افزایش این سازه‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.