مجموعه شش جلدی «بیانیه گام دوم انقلاب» رونمایی شد

شهر بیست/ مجموعه شش جلدی «بیانیه گام دوم انقلاب» شامل مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی»، رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه شش جلدی «بیانیه گام دوم انقلاب» رونمایی شد
شناسه : 18335 | انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مراسم افتتاحیه همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس این دفتر و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسؤولان کشوری و استانی و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی دبیر همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» گفت: اولین هدف این همایش، برخورد و مواجهه منطقی با این بیانیه و آشنایی نسل جوان با چهار محور طراحی شده است که مقالات علمی رسیده به دبیرخانه نیز با دقت و وسواس خاصی بررسی شد.

وی از انتشار آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش در شش جلد خبر داد و اظهار داشت: این شش جلد حاصل انتشار ۷۶ مقاله پذیرفته شده است.

وی با اشاره به این که از میان صدها مقاله ای که ارسال شد، حدود ۷۶ مقاله به چاپ رسیده است، افزود: از بین کمیسیون های مصوب تخصصی در شورای علمی همایش، حدود ۳۰ نشست علمی و پژوهشی در زمینه ابعاد این بیانیه برگزار شد که متن آنها پیاده شده است.

دبیر همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» تصریح کرد: امروز با افتخار می‌ گوییم خروجی علمی این همایش در شش کتاب منتشر شده و رونمایی می‌ شود و با برنامه ای که معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی انجام داد، یک مسابقه مجازی نیز با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم برگزار شد که با استقبال علاقه مندان مواجه شد.

در مراسم افتتاحیه، از مجموعه شش جلدی «بیانیه گام دوم انقلاب» که شامل مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» در بیش از ۳۵۰۰ صفحه تدوین شده است، رونمایی شد.

در حاشیه این همایش، کتبی از جمله «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته محسن قرائتی و «عصر جدید(خوانشی از مفاهیم و راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب)» اثر سید محمدمهدی میرباقری و «بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران با استناد به آیات قرآن مجید» با تخفیف ویژه عرضه شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.