استاندار جدید قم:

تمام پروژه های قم باید پیوست فرهنگ و زیست محیطی داشته باشد/ باید فاصله کلنگ تا قیچی کم شود

شهر بیست/ استاندار جدید قم گفت: تمام پروژه های قم باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد و متناسب با شأن مذهبی و تاریخی قم باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمام پروژه های قم باید پیوست فرهنگ و زیست محیطی داشته باشد/ باید فاصله کلنگ تا قیچی کم شود
شناسه : 1830 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از ایسنای قم، بهرام سرمست امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، بیان کرد: درست است که بنده رغبتی به استاندار شدن نداشتم ولی وقتی نام قم مطرح شد نتوانستم «نه» ،بگویم، وجود حرم کریمه اهل بیت(ع)، حضور مراجع، مهد انقلاب و مردمان شریف این استان باعث شد که نتوان این انتخاب را رد کرد؛ به همین دلیل با کمال افتخار پذیرفتم و امیدوارم که خدمت در این عرصه را ذخیره آخرت خود قرار دهم. 
وی گفت: در اینجا از همه استانداران سابق استان، خواهش مندم که ایده و تجربه های آنان را بشنوم و با تمام ظرفیت های بالایی که در این شهر وجود دارد بتوانیم گام های مؤثری برداریم؛ در اینجا از بخش خصوصی نیز مستدعی هستیم که گام در عرصه کارآفرینی بردارند.
استاندار قم بیان کرد: شهرک های صنعتی، منطقه اقتصادی سلفچگان و … ازظرفیت های مهم استان است ولی سنگ بزرگ برداشتن نشانه نزدن است؛ بهتر است چند پروژه کوچک در استان آغاز و پایان یابد نه اینکه چندین پروژه بزرگ بدون پیوست فرهنگی و اقتصادی کلنگ بخورد؛ تمام پروژه های قم باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد و متناسب با شأن مذهبی و تاریخی قم باشد.
سرمست گفت: باید فاصله ها از حرف تا عمل را کم کنیم؛ فاصله انجام پروژه های عمرانی از عمر مدیران آنها بیشتر است؛ فاصله باید ها با هست های قم بسیار است.
وی افزود: مجریان باید فاصله کلنگ و قیچی را کوتاه کنند؛ تعدد پروژه مهم نیست بلکه پروژه ها باید کارشناسی شده و دارای توجیه اقتصادی باشند و مجری نیز باید قیچی افتتاح را نیز به دست بزند.
استاندار قم با بیان اینکه توفیق خدمت برای همه اتفاق نمی‌افتد خدا به ما لطف داشته توفیق خدمت در قم داده است، افزود: پروژه قطار سریع السیرتهران-قم-اصفهان از پروژه های بسیار مهم است که باید در روند انجام آن تسریع شود؛ باید بدانیم مسئول ساخت زیرساخت های حضور طلاب و گردشگردان ۱۲۰ کشور جهان هستیم؛ یکی از الگوهای حکمرانی خوب از منظر امام علی(ع)، آن است که مردم از دستگاه اجرایی، ناراضی باز نگردند؛ مسئولان ضمن وظیفه سازمانی، وظیفه مذهبی و مدنی در مقابل مردم و شهروندان خود دارند.

 

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.