مدیر سینما ونوس قم در گفت‌وگو با «شهر بیست» خبر داد

پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره فجر در سینما ونوس/ «شنای پروانه» از فیلم‌های پرفروش سال آینده می‌شود

شهر بیست/ مدیر سینما ونوس قم با اشاره به استقبال خوب مردم قم از اکران فیلم‌های جشنواره فجر، پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره در این سینما را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره فجر در سینما ونوس/ «شنای پروانه» از فیلم‌های پرفروش سال آینده می‌شود
شناسه : 18263 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱   پرینت

علیرضا آغاز مدیر سینما ونوس قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به ششمین سال میزبانی این سینما از جشنواره فیلم فجر، گفت: هرساله استقبال تماشاگران سینما در قم از این رخداد سینمایی بیشتر شده است.

وی همچنین به استقبال خوب مردم قم از پیش فروش بلیت‌های جشنواره اشاره کرد و گفت: نظم برگزاری جشنواره سال به سال بهتر شده و امسال جشنواره بدون هیچ مشکلی از لحاظ بلیت فروشی و اکران فیلم‌ها برگزار شد.

آغاز افزود: بعضی از شهرها در زمینه اکران فیلم‌ها دچار مشکل شدند اما در قم، تمام ۱۴ فیلم اعلام شده به روی پرده رفت.

مدیر سینما ونوس قم با اشاره به پرتماشاگرترین فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در این سینما، گفت: «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «آبادان یازده۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت به عنوان ۵ فیلم پرتماشاگر جشنواره در سینما ونوس شناخته شد.

آغاز همچنین به تنزل کیفیت فیلم‌های اکران شده در استان قم اشاره کرد و افزود: امسال آثار فیلمسازانی مثل سعید روستایی، نرگس آبیار، هومن سیدی و نیما جاویدی در جشنواره حضور نداشت و بخشی از فیلم‌های امسال متعلق به فیلم اولی‌ها و بیشتر هنری بود.

وی افزود: فیلم‌های امسال یا خیلی خوب بود یا خیلی بد؛ بعضی فیلمسازان نامدار نتوانستند رضایت تماشاگران را جلب کنند.

مدیر سینما ونوس قم همچنین در خصوص پیش‌بینی فروش فیلم‌ها در سال آینده، گفت: فکر نمی‌کنم از بیشتر فیلم‌هایی که در جشنواره فجر در قم اکران شد، استقبال زیادی شود.

آغاز با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود فیلم «شنای پروانه» ساخته محمد کارت از فیلم‌های پرفروش سال آینده باشد، گفت: فیلم‌های اجتماعی جشنواره سی‌وهفتم خیلی خوب فروش کرد اما امسال فیلم‌های اجتماعی خیلی خوب نداشتیم.

مدیر سینما ونوس قم در پایان از تلاش رسانه‌های استان در انعکاس اخبار جشنواره فیلم فجر قدردانی کرد و گفت: اگر خبرنگاران فعال حوزه سینما در  قم نبودند، جشنواره بازتاب خبری خاصی نداشت و بالا رفتن هیجان جشنواره مرهون تلاش این عزیزان بود.

خاطرنشان می‌شود فیلم‌های منتخب سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در سینماهای ونوس و تربیت قم به روی پرده رفت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.