آغاز فعالیت ۵۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در قم

شهر بیست/ با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۵۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید، فعالیت خود را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی قم آغاز کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز فعالیت ۵۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در قم
شناسه : 18241 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، آیین استقبال از پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید که فعالیت خود را در استان قم آغاز کرده‌اند، با حضور رئیس، معاونین درمان و توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۴۰ پزشک متخصص، ۱۰ دندانپزشک متخصص و هفت پزشک فوق تخصص در قم فعالیت خود را در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی دولتی آغاز خواهند کرد.

وی گفت: این پزشکان متخصص در رشته های پاتولوژی، نورولوژی، اورولوژی، رادیولوژی، داخلی، قلب، بیهوشی، پزشکی هسته ای، پوست، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان و گوش و حلق و بینی فعالیت خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین پزشکان فوق تخصص نیز در رشته های گوارش اطفال، غدد اطفال، قلب اطفال، خون و سرطان بالغین، جراحی پلاستیک، مراقبت های ویژه، جراحی قلب و… فعالیت خود را آغاز می کنند.

پرهام گفت: در رشته های دندانپزشکی نیز متخصصان در رشته های دندان کودکان، جراحی لثه، ارتودنسی و… در قم حضور پیدا کرده اند که در خدمت رسانی به همشهریان تلاش خواهند کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.