بوستان ۱۰ هکتاری شهدای استان قم احداث می‌شود

شهر بیست/ شهردار قم از احداث بوستان ۱۰ هکتاری شهدای استان قم و غرس ۶ هزار درخت سرو به نام هر یک از شش هزار شهید استان قم در این بوستان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان ۱۰ هکتاری شهدای استان قم احداث می‌شود
شناسه : 18238 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه در سند چشم‌انداز شهر قم اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: نامگذاری کوچه‌ها، شوارع و میادین به نام شهدا در دستور کار بوده و بیش از ۳ هزار نامگذاری در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

سقائیان‌نژاد، مشارکت در یادمان‌سازی شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود: ساخت نقش‌برجسته‌ها و نقاشی‌های دیواری شهدا نیز در حال انجام است.

وی، نمادسازی در حوزه شهدا در شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: احداث بوستان ۱۰ هکتاری شهدای استان قم در برنامه شهرداری است، غرس ۶ هزار سرو به نام شهدا و ایستادگی به عنوان یک شهید استان قم هم انجام خواهد شد.

شهردار قم، نصب ۳۰ سازه در ورودی‌های شهر مزین به تصاویر فرماندهان شهید استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین اقدامات در راستای اجرای دیوارنگاره تصویر شهید سلیمانی هم انجام شده است.

سقائیان نژاد همچنین نمادسازی در حوزه شهدا در شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: احداث بوستان ۱۰ هکتاری شهدای استان قم در برنامه شهرداری است، غرس ۶ هزار سرو به نام شهدا و ایستادگی به عنوان یک شهید استان قم هم انجام خواهد شد.

شهردار قم در پایان، نصب ۳۰ سازه در ورودی‌های شهر مزین به تصاویر فرماندهان شهید استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین اقدامات در راستای اجرای دیوارنگاره تصویر شهید سلیمانی هم انجام شده است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.