سلام انقلاب به ۴۱ سالگی/ حماسه گرم مردم قم در هوای سرد ۲۲ بهمن

شهر بیست/ خاستگاه انقلاب امروز میزبان هزاران تن از اقشار مختلف جامعه بود که چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جشن گرفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سلام انقلاب به ۴۱ سالگی/ حماسه گرم مردم قم در هوای سرد ۲۲ بهمن
شناسه : 18211 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مردم قم امروز چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را همگام با سراسر کشور جشن گرفتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم از ساعت ۱۰ صبح از مبدأ مسیرهای یازده‌گانه به سمت میدان آستانه آغاز شد و سپس این حرکت باشکوه به سمت خیابان اراک، پل حجتیه، چهارراه شهدا و خیابان ارم به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) ادامه یافت.

با وجود سرمای هوای قم، اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جدید با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی حضور چشمگیری داشتند و شکوه خاصی به این مراسم بخشیدند.

همچنین با توجه به تقارن چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصاویر و نام و یاد ابرمجاهد جهان اسلام در دستان راهپیمایان قمی موج می‌زد.

کودکان، نوجوانان و جوانان نیز در حالی که پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند، همراه با خانواده‌های خود در این راهپیمایی شرکت کرده و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

حضور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امروز قم به قدری پرشور و باشکوه بود که طول مسیر راهپیمایی مملؤ از جمعیت بود و حرکت راهپیمایان به کندی انجام شد.

گروهی از دختران جوان با در دست داشتن پلاکاردی با عنوان ما دختران حاج قاسم هستیم، به طرز با شکوهی چفیه و پرچم کشور را حمل می‌کردند.

چرخاندن آدمک ترامپ به همراه تشییع جنازه نمادین وی و اعلام انزجار از جنایات سیاستمداران خبیث آمریکایی از دیگر جلوه‌های راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر قم بود.
بیان خاطرات دوران دفاع مقدس توسط اسرای جنگ تحمیلی از دیگر جلوه‌های مراسم امروز بود که در لحظاتی اشک را از دیدگان حاضران سرازیر ساخت.

گروه سرود انجمن های اسلامی دانش آموزان قم دو سرود جذاب را در وصف سردار سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب رهبری اجرا کردند که جایگاه ویژه شهدا در بین نسل جدید و انس و الفت جوانان به رهبری را به نمایش گذاشت.

 

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.