افتتاح فاز نخست کلینیک ویژه آموزشی درمانی فرقانی

شهر بیست/ رئیس بیمارستان نکویی، هدایتی و فرقانی از افتتاح فاز نخست کلینیک ویژه آموزشی درمانی این بیمارستان خبر داد و گفت: برحسب ضرورت‌هایی که وجود داشت فاز نخست این کلینیک به صورت فوری و اضطراری به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح فاز نخست کلینیک ویژه آموزشی درمانی فرقانی
شناسه : 18153 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حامد شفیعی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز نخست پروژه کلینیک ویژه آموزشی درمانی نکویی، هدایتی و فرقانی اظهارکرد: این کلینیک با شروع طرح تحول سلامت از سال ۹۴ با بودجه ای که از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی پیش بینی شده بود عملیات احداث آن آغاز شد.

وی، مساحت این پروژه را ۵ هزار و ۲۶۰ متر مربع ذکر کرد و گفت: این پروژه در ۴ طبقه احداث شده که طبقه نخست و طبقه همکف آن به بهره برداری رسید.

رئیس بیمارستان نکویی، هدایتی و فرقانی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه اعتباراتی لازم است و با توجه به اینکه احداث کلینیک یک ضرورت به شمار می رفت و برحسب ضرورت‌هایی که وجود داشت فاز نخست این کلینیک به صورت فوری و اضطراری به بهره برداری رسید.

شفیعی اضافه کرد: فاز نخست این کلینک با کمک خیرین نیکوکار به صورت آزمایشی از دی ماه راه اندازی شد و با ورود خیرین در روند احداث این پروژه موجب شد که بروکراسی‌های اداری و مشکلات مالی این بخش برطرف شود.

وی افزود: برای احداث این کلینیک از سوی مدیران دانشگاه علوم پزشکی اقدامات بسیاری صورت گرفته و خیرین نیز در این راه بیش از پیش ما را یاری کردند.

رئیس بیمارستان نکویی، هدایتی و فرقانی بیان کرد: آزمایشگاه این مرکز به صورت فوری و اضطراری فعال شد و مدیریت بحران صورت گرفت.

وی با ذکر این نکته که بیمارستان نکویی، هدایتی و فرقانی به دلیل قرار گرفتن در این منطقه از ظرفیت بالایی در راستای افزایش خدمات به مجاوران حرم حضرت معصومه (س) و زائران داخلی و خارجی برخوردار است، تصریح کرد: بخش ام آر آی باید به این کلینیک اضافه شود اما به دلیل اینکه با کمبود اعتبار مواجه شدیم تا کنون نتوانسته ایم این بخش را به کلینیک اضافه کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.