ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط جهادگران دانشگاه علوم پزشکی قم

شهر بیست/ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری اردوی سفیران سلامت به همت بسیج دانشجویی و کانون سفیران سلامت یاد کرد و گفت: در قالب این اردوی جهادی ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم بی‌بضاعت در دانکشده دندانپزشکی دنبال می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط جهادگران دانشگاه علوم پزشکی قم
شناسه : 18124 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سمیرا حاجی صادقی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سفیران سلامت به همت جهادگران بسیجی و کانون سفیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم در دانشکده دندانپزشکی اظهار کرد: اردوهای جهادی با جاذبه خود جوانان توانمند و پرشور را به سمت خود می‌کشاند و فضای معنوی اردوها از آن‌ها افرادی باتجربه می‌سازد که هرکدام می‌توانند برای رشد تعالی کشور گام‌های بلندی بردارند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: کار جهادی برای رضایت خداست و در پیشگاه خداوند نیت و توجه به کار اهمیت دارد نه پست و مقام و جایگاه‌های اعتباری دنیا؛ بسیجیان که بدون چشم داشت و منت از وقت و لذت‌های زندگی چشم پوشی و خدمت می کنند همیشه الگوی سایربن هستند و خواهند بود.

وی ادامه داد: روز نخست این اردوی جهادی در شهر قائم با ویزیت بیماران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) دنبال شده است و روزهای دوم و سوم با محوریت ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به نیازمندان در دانکشده دندانپزشکی درحال دنبال شدن است.

همچنین محمد مهدی زاده در حاشیه برگزاری اردوی جهادی سفیران سلامت به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم نیازمند استان قم با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم در سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، جامعه‌المصطفی و قمرود طی سال جاری، اظهار کرد: این پنجمین اردوی جهادی دانشگاه است که در دانشکده دندانپزشکی درحال برگزاری است.

وی اضافه کرد: جهادگران از دو ماه گذشته به شناسایی مناطق کم برخودار شهر و با حضور در این مناطق به غربالگری دو هزار بیماران پرداختند و ۴۰۰ بیمار که نیازمند درمان بودند را به دانشکده دندانپزشکی معرفی کردند و با توجه به حجم کارهای انجام شده می‌توان گفت که این اردو با دیگر اردوها متفاوت است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه برگزاری این اردو از نوع نظر نظم و انضباط و نوع ارائه خدمات قابل تقدیر است، تصریح کرد: برای سیستان و بلوچستان یک اردوی جهادی درنظر گرفته‌ایم که این اردوی هم‌زمان با نوروز ۹۹ با مشارکت دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه خدمات دندانپزشکی در کشورهای مختلف بالاست به همین علت شرکت‌های بیمه زیر بار آن نمی‌روند و هزینه تهیه تجهیزات دندانپزشکی بالاست و موضوع خود درمانی در این عرصه منتفی است که این موضوع موجب متفاوت شدن این اردوی جهادی نسبت به دیگر اردوها شده است.

مهدی‌زاده گفت: دانشجویان برای برگزاری این اردوی جهادی دو ماه است که درحال تلاش هستند و در ایام امتحانات خود که وقت بسیار کمی داشتند نیز پیگیر برگزاری این اردو و شناسایی بیماران نیازمند بودند به همین علت باید از این دانشجویان به صورت ویژه تقدیر کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.