برنامه چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در قم/ «آبادان یازده ۶۰» به قم می‌آید

شهر بیست/ در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در قم، فیلم‌ دفاع مقدسی «آبادان یازده ۶۰» و «خون شد» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی به روی پرده می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در قم/ «آبادان یازده ۶۰» به قم می‌آید
شناسه : 18098 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در قم با اکران فیلم‌های «آبادان یازده ۶۰» و «خون شد» دنبال خواهد شد.

نخستین فیلمی که در چهارمین روز جشنواره به روی پرده خواهد رفت، «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت است. اثری که آنچنان که از نامش پیداست به دوران جنگ اختصاص دارد و فیلمی متفاوت در حوزه فیلمسازی دفاع مقدس محسوب می‌شود که ۴۰ روز اول جنگ و فعالیت و نقش رادیو نفت ملی آبادان در آن برهه زمانی را روایت می‌کند.

علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در آن بازی کرده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «مردم غیور آبادان… شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!»

فیلم «آبادان یازده ۶۰» از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۸ بهمن در سینما تربیت به روی پرده می‌رود و همچنین سینما ونوس نیز این فیلم را در ساعت ۲۰ اکران خواهد کرد.

اما دیگر فیلم مهمی که مهمان سینماهای قم می‌شود، جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی با نام «خون شد» است، فیلمی که با نام قبلی «عدالت شوم»، سی‌اُمین تجربه فیلمسازی این کارگردان کهنه کار سینمای ایران به شمار می‌رود.

آنچه به عنوان خلاصه فیلم منتشر شده از این قرار است: «داستان «خون شد» به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست. در این میان اما یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.»

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد و سیامک صفری از بازیگران جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی هستند.

سینما ونوس قم در روز جمعه ۱۸ بهمن از ساعت‌ ۱۷:۳۰ و سینما تربیت در ساعت ۱۹:۳۰ پذیرای تماشاگران جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی هستند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.