قم میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شود/ اکران رایگان فیلم‌های کودک

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در قم خبر داد و گفت: ۱۴ فیلم این جشنواره در سینماهای ونوس و تربیت قم اکران می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شود/ اکران رایگان فیلم‌های کودک
شناسه : 17959 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی امروز در نشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: این جشنواره همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور از ۱۵ تا ۲۱ بهمن برگزار می شود.

وی به برگزاری جشنواره‌های نماز و نیایش، کودک و نوجوان، فیلم کوتاه تهران و سینما حقیقت طی سال ۹۸ در قم اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر سرآمد جشنواره‌های سینمایی کشور است که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها و از جمله قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اکران ۱۴ فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ونوس و تربیت قم، اظهار کرد: بهای بلیت هر فیلم ۱۵ هزار تومان تعیین شده که تمام عایدات این جشنواره برای تولیدات سینمایی کنگره ملی شهدای قم اختصاص خواهد یافت.

رضوانی تصریح کرد: در بخش جنبی این جشنواره نیز پنج فیلم‌ سینمایی ویژه کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان، ساعت ۱۰ صبح در سینما تربیت در روزهای ۱۵، ۱۶، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ بهمن‌ماه جاری اکران می‌شود.

وی در پایان، تولید فیلم سینمایی با موضوع شهدای قم را یکی از مطالبات مهم هنرمندان قم عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله امسال این مطالبه از مسئولان استان شروع خواهد شد و بخشی از بلیت‌های جشنواره خارج از سهمیه مردمی با عنوان «همت عالی» در اختیار مسئولین قرار می گیرد تا با حمایت های مالی آنان، دبیرخانه تولیدات سینمایی کنگره ملی شهدای قم فعال شود.

لازم به ذکر است «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «پوست» به کارگردانی بهمن ارگ، «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی، «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی، «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی مجید برزگر، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی، چهارده فیلمی هستند که از میان ۲۲ فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن تا روز دوشنبه ۲۱ بهمن در سینماهای ونوس و تربیت قم به روی پرده می‌روند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.