اعلام زمان پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در قم

شهر بیست/ زمان پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در قم اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام زمان پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در قم
شناسه : 17920 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، پیش فروش سری بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر فردا یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت حضوری در سینما ونوس و سینما تربیت انجام می‌شود که در صورت لزوم تمدید خواهد شد.  

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جشنواره در سینما ونوس می‌توانند با مراجعه به این سینما واقع در بلوار غدیر، روبه‌روی شهرک قدس، سری کامل بلیت‌ها شامل ۱۴ فیلم را با قیمت ۲۱۰ هزار تومان تهیه کنند. 

همچنین سینما تربیت قم نیز واقع در خیابان دورشهر، سری بلیت‌های جشنواره فجر را با تخفیف ۲۰ درصدی و به مبلغ ۱۶۸ هزار تومان عرضه می‌کند. 

خاطرنشان می‌شود فروش بلیت‌ها به صورت تک فیلم نیز احتمالا از دوشنبه چهاردهم بهمن به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت تیکت انجام خواهد شد.

«شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «پوست» به کارگردانی بهمن ارگ، «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی، «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی، «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی مجید برزگر، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی، چهارده فیلمی هستند که از میان ۲۲ فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن تا روز دوشنبه ۲۱ بهمن در قم به روی پرده می‌روند.

سینما تربیت در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ از مخاطبان هنر هفتم میزبانی می‌کند و سینما ونوس نیز در سانس‌های ۱۷:۳۰ و ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فجر است.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.