صلاحیت ۱۲۵ نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم تأیید شد

شهر بیست/ فرماندار قم گفت: صلاحیت ۱۲۵ نامزد انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی استان قم تایید شد که از این میان ۹ تن خانم و ۱۱۶ تن آقا هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صلاحیت ۱۲۵ نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم تأیید شد
شناسه : 17913 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مرتضی حیدری بیان کرد: امروز مطابق با برنامه انتخابات، شورای محترم نگهبان از طریق وزارت کشور اسامی افراد تایید صلاحیت شده را بعد از بررسی وضعیت افرادی که در دور اول رد صلاحیت شده بودند،‌ اعلام کرد که بر اساس آن ۱۲۵ از نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان قم مورد تایید صلاحیت قرار گرفتند.

وی افزود: از میان این افراد کسانی که در دوره قبل صلاحیتشان تایید شده بود و در این دوره رد شده است، از امروز تا چهاردهم بهمن ماه جاری فرصت دارند که به صورت کتبی اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند تا مجددا به وضعیت آنان رسیدگی شود.

وی در توضیحاتی بیشتر ادامه داد: تعداد افراد تایید صلاحیت شده استان در دوره اول ۷۹ تن بود که اکنون این رقم به ۱۲۵ تن رسیده است.

فرماندار قم همچنین گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور در قم، استان به هشت منطقه تقسیم شده است که چهار مورد آن در شهر قم و چهار مورد نیز در بخش‌های مربوطه است که همگی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: در مجموع حدود ۲۰ هزار تن در جریان برگزاری انتخابات در قم مشارکت دارند و برای هفت هزار تن نیز یک هفته مانده به انتخابات دوره‌های آموزشی لازم برای اجرای دقیق فرآیندهای انتخاباتی برگزاری خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم زمان قانونی برای تبلیغات انتخابات از بیست و چهارم بهمن ماه جاری خواهد بود و لازم است همه داوطلبان تایید صلاحیت شده به این نکته توجه کافی را داشته باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.