برای نخستین بار یک خانم معاون دانشگاه علوم پزشکی قم شد

شهر بیست/ طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سمیرا حاجی صادقی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برای نخستین بار یک خانم معاون دانشگاه علوم پزشکی قم شد
شناسه : 17795 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی گفت: وی فردی سخت کوش و مطالبه گر در کارها بود و ریل گذاری ها در این معاونت انجام شده که امیدواریم خانم دکتر حاجی صادقی راه او را ادامه دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به انتخاب یک خانم برای نخستین بار به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای این مسئولیت هشت نفر را بررسی کردیم و در نهایت خانم دکتر حاجی صادقی را که از جوانان و دارای سبقه فرهنگی بوده و از نظر علمی و اخلاقی دارای ویژگی های برتری نسبت به دیگران بود، انتخاب شد.

وی گفت: دو سوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم را دختران تشکیل می دهند و از این رو، معاون دانشجویی فرهنگی که مستقیما با دانشجویان رابطه دارد را از خانم ها انتخاب کردیم تا بتواند به راحتی ارتباط برقرار کرده و در راستای اجرای برنامه ها بکوشد.

در این مراسم همچنین دکتر سمیرا حاجی صادقی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا باید از تلاش های دکتر محبی معاون سابق قدردانی کنم که تلاش های بسیاری انجام داده و مسیر را برای ادامه کارها هموار کرده است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی های گسترده در حوزه مسائل عمرانی و فرهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم داریم که بهسازی ورزشگاه، سلف دانشجویان، توسعه برنامه های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی، توجه به برنامه های جامع قرآن و عترت و… از جمله آنهاست.

معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید از اعتماد دکتر قدیر رئیس دانشگاه قدردانی کنم و امیدوارم که به عنوان یک خانم که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم، مسئولیت معاونت را بر عهده گرفته، بتوانم در اجرای برنامه ها با همکاری همگان موفق باشم.

در پایان این مراسم دکتر سمیرا حاجی صادقی که متولد سال ۱۳۶۴ است به عنوان معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب و از تلاش های دکتر محبی که به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب شده است، تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.