نگارخانه فرهنگ قم میزبان نمایشگاه «آب و رنگ» شد

شهر بیست/ نمایشگاه انفرادی آثار آبرنگ فاطمه خوش رفتار با عنوان «آب و رنگ» در نگارخانه فرهنگ قم میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نگارخانه فرهنگ قم میزبان نمایشگاه «آب و رنگ» شد
شناسه : 17793 | انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایشگاه انفرادی انفرادی آثار آبرنگ فاطمه خوش رفتار با عنوان «آب و رنگ» در نگارخانه فرهنگ قم برپا شده است.

فاطمه خوش رفتار از هنرمندان نقاشی آبرنگ استان قم، ۳۰ اثر از طبیعت و یک اثر از حرم مطهر حضرت معصومه(س) را در این نمایشگاه عرضه کرده است.

موضوع اصلی این نمایشگاه گل‌های طبیعی است و نگارخانه فرهنگ در این روزهای سرد زمستان، رنگ و بوی بهار گرفته است.

این نمایشگاه از روز جمعه ۴ بهمن افتتاح شده و تا ۱۰ بهمن ماه در ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه فرهنگ قم واقع در خیابان شهید فاطمی(دورشهر) پذیرای علاقه‌مندان است.

خاطرنشان می‌شود فاطمه خوش رفتار مدیر مسئول آموزشگاه «آب و رنگ» و عضو انجمن بین المللی آبرنگ ایران، فعالیت هنری خود را از سال ۷۷ زیر نظر استاد بهمن در زمینه طراحی رنگ و روغن و مداد رنگی آغاز کرده و از سال ۸۹ با هنر آبرنگ آشنا می‌شود و این علاقه، سرآغاز فعالیت جدی‌تر هنری او در این زمینه می‌شود.

آثار این هنرمند استان قم تاکنون در نمایشگاه آبرنگ فابریانو ایتالیا ۲۰۱۸، نمایشگاه آبرنگ پاکستان ۲۰۱۸، نمایشگاه آبرنگ فنلاند ۲۰۱۹ و نمایشگاه آبرنگ هند ۲۰۱۹ به نمایش در آمده است.

او همچنین در دو دوره نمایشگاه دوسالانه انجمن آبرنگ ایران در فرهنگسرای اندیشه تهران شرکت کرده و در هر دو دوره نیز برگزیده شده است.

شرکت در نمایشگاه گروهی آبرنگ آریانا در سال ۱۳۹۷ و شرکت در سه دوره دوسالانه نقاشی استان قم طی سال‌های ۹۲ و ۹۴ و۹۶ در کارنامه هنری فاطمه خوش رفتار دیده می‌شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.