«مشت آخر» فخیم‌زاده به قم رسید

شهر بیست/ فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در سینما شهر آفتاب قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«مشت آخر» فخیم‌زاده به قم رسید
شناسه : 17747 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «مشت آخر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در دو سانس ۱۵:۵۰ و ۱۹:۲۰ در سینما شهر آفتاب قم به روی پرده رفت.

فخیم‌زاده که در مدیوم تلویزیون با سریال‌های تاریخی و پلیسی «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «حس سوم»، «بی‌صدا فریاد کن» و از همه بیشتر با مجموعه فراموش ناشدنی «خواب و بیدار» شناخته می‌شود و با کارگردانی فیلم خاطره انگیز «مسافران مهتاب» و نقش آفرینی «نمکی» در ذهن مخاطبان هنر هفتم نقش بسته است، حالا بعد از ۱۵ سال ساخت فیلم «هم‌نفس»، «مشت آخر» را به سینماهای کشور رسانده است.   

«مشت آخر» هم مثل نامش و هم مثل بیشتر آثار این سال‌های فخیم‌زاده، پس‌زمینه اکشن، ورزشی و رزمی دارد که این بار با چاشنی کمدی موقعیت ساخته و پرداخته شده است.

رحمت با بازی مهدی فخیم‌زاده در نگاه اول یک پیرمرد سالخورده، فرتوت و زمین‌گیری است که حتی نمی‌تواند بدون اعصای خود قدمی بردارد اما گویی این تنها نقابی است که او بر چهره زده است، در حقیقت رحمت با آن سن و سال، یک رزمی کار حرفه‌ای است که می‌تواند از پس مبارزه با هر جوان سر حال امروزی نیز فائق آید. فیلمی که به گفته منتقدان، بیش از همه از مدیوم و فرمول آثار تلویزیونی پیروی می‌کند تا یک اثر بلند سینمایی.

فخیم‌زاده در میانه ساخت همین فیلم بود که سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه تصادف با موتور سیکلت شد و به علت شدت جراحت، چند روزی در بیمارستان بستری بود اما روحیه ورزشی و مبارزه جوی فخیم‌زاده اینبار هم دست از مبارزه برنداشت و حال او روز به روز بهتر شد تا جایی که پس مداوا و بهبود کامل دوباره به ادامه ساخت فیلم خود پرداخت.

گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده از بازیگران «مشت آخر» هستند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.