رفاقت خاص سه سردار شهید سپاه

شهر بیست/ همسر شهید تهرانی مقدم با اشاره به دوستی نزدیک شهیدان تهرانی مقدم، احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی، گفت: سالیان سال لحظات و نفس آنها با یکدیگر بود، حاج احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی شب‌ها موقع استراحت به منزل ما می‌آمدند و درباره موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر می‌پرداختند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفاقت خاص سه سردار شهید سپاه
شناسه : 17583 | انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، الهام حیدری در مراسم قرار سه شنبه‌ها که در مجتمع ناشران برگزار شد، اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت در مسیر زندگی شهید تهرانی مقدم می تواند هدایت نسل جوان را تضمین کند.

وی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی شهید تهرانی مقدم افزود: بزرگانی نظیر حاج حسن همواره بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید داشتند.

حیدری، ولایت مداری را مهم ترین ویژگی شهید تهرانی مقدم برشمرد و ادامه داد: این شهید والامقام خود را سرباز کوچک ولایت می دانست و با روح بزرگ ولایت پیوند خورده بود و با ولایت انرژی می گرفت و  زندگی کرد.

همسر شهید تهرانی مقدم عنوان کرد: اخلاص در عمل یکی از خصوصیات شهید تهرانی مقدم بود، سالیان سال با شهید سپهبد سلیمانی و شهید حاج احمد کاظمی سه دوستی بودند که لحظات و نفس آنها با یکدیگر بود، حاج احمد کاظمی و سردار بزرگ سلیمانی شب ها موقع استراحت به منزل ما می آمدند و درباره موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر می پرداختند.

حیدری با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید تهرانی مقدم ادامه داد: از این نظر که سعادت این را داشتم که حدود ۳۰ سال خدمتگذار مرد بزرگی بودم بسیار خوشحال هستم، در زمانی که اضطراب همه وجود ما را گرفته بود با یک قدرت نمایی و آینده نگری زیبا توسط این شهید عزیز موشک های پیشرفته ای در کشورمان ساخته شد.

همسر شهید تهرانی مقدم تصریح کرد: موضوعی که مقام معظم رهبری تاکید کردند که باید همواره تقوا را پیشه کنیم، امام زمان(عج) به انسان هایی نیاز دارد که از ریشه خود را ساخته باشند و حاج حسن با تبعیت از ولایت خود را ساخته بود.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم همواره تاکید می کرد که ابتدا باید نفس خود را بسازیم و سپس برای خود شهادت را آرزو کنیم، همه ما باید در مسیری که رضای الهی را به همراه دارد گام برداشته تا به موفقیت برسیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.