اجرای تقاطع کیوانفر اولویت نخست شهری قم نیست

شهر بیست/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به نظر استانداری بر عدم ضرورت اجرای پروژه خیابان امام کیوانفر، گفت: اجرای این طرح به هویت خیابان امام خمینی(ره) به‌عنوان تنها خیابان حرم نمای شهر آسیب می‌رساند و در شش اولویت نخست شهری نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای تقاطع کیوانفر اولویت نخست شهری قم نیست
شناسه : 17491 | انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک استان قم که به ریاست استاندار قم در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به نظر استانداری بر عدم ضرورت اجرای پروژه خیابان امام کیوانفر اظهار داشت: اجرای این طرح به هویت خیابان امام خمینی(ره) به‌عنوان تنها خیابان حرم نمای شهر آسیب می‌رساند.

وی با ارائه گزارشی از روند کارشناسی این تقاطع افزود: تا امروز طرح‌های شهرداری برای اجرای تقاطع غیر هم‌سطح در شهر اجرا شده اما این خیابان با مسائل حفظ سیما و منظر شهری و حفظ هویت آن مورد اختلاف‌نظر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید دوباره بر حفظ سیما و منظر این خیابان ادامه داد: با اجرای این طرح و ایجاد راست‌گرد به خیابان زینبیه ترافیک میدان سعیدی و خیابان اراک مدیریت‌شده و کنترل می‌شود.

وی نقش کمیسیون ماده ۵ در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر را موردبررسی قرارداد و گفت: اصرار شورای شهر قم در اجرای این پروژه و نادیده گرفتن همه نظرات با روح کارشناسی در تعارض بوده و نمی‌توانیم نظرات مخالف مطرح‌شده درباره اجرای این پروژه را نادیده بگیریم.

بهشتی طولانی شدن بحث‌های کارشناسی درباره این تقاطع را لازم دانست و خاطرنشان کرد: این تقاطع در طرح جامع ترافیک در دهه ۸۰ در اولویت نبوده و امروز نیز در ۶ اولویت نخست شهری نیست.

وی با تذکر به شهرداری در حفظ سیما و منظر این خیابان در اجرای این تقاطع ادامه داد: باوجود مشکلات اجرای تقاطع به‌صورت زیرگذر به خاطر عرض کم خیابان کیوانفر و تملکات آن نباید منظر خیابان امام دچار نقص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم کمیته ترافیک استان و کمیسیون ماده ۵ را ناظر بر نحو اجرای پروژه مطابق طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیک دانست و ابراز کرد: باید در شورای حل اختلاف نحو اجرای این پروژه نیز مشخص می‌شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.