همایش کتاب سال حوزه در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ بیست‌ویکمین دوره همایش کتاب سال حوزه در روز سوم بهمن در قم برگزار می‌شود و در این همایش از شخصیت علمی آیت‌الله سید محسن خرازی به‌پاس یک‌عمر مجاهدت علمی، تهذیب نفس، تربیت شاگردان و تولید آثار علمی قدردانی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش کتاب سال حوزه در قم برگزار می‌شود
شناسه : 17476 | انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، حجت الاسلام سید حسین میرمعزی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه در سالن اجتماعات انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد، اظهار داشت: آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش در قالب کتاب و پایان‌نامه در ۲۰ گروه علمی ازجمله اخلاق، عرفان، ادبیات، هنر، اقتصاد، انقلاب اسلامی، روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، سیاسی، فقه و اصول و کلام دسته‌بندی‌شده است.

وی با بیان اینکه ۹۳۳ اثر ارسال شده به دبیرخانه بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه حائز شرایط لازم بود و مورد داوری قرار گرفت، بیان کرد: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، ۱۶۹ اثر به مرحله دوم راه یافت که درنهایت، سه کتاب و ۲ پایان‌نامه حائز رتبه برتر و ۱۲ کتاب و ۱۱ پایان‌نامه به‌عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد و از زحمات نویسندگان ۲۶ کتاب و پایان‌نامه نیز با اهدای لوحی تقدیر خواهد شد.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش کتاب سال حوزه با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مقالات علمی پژوهشی حوزه، اظهار داشت: از میان ۱۱۰ مقاله رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۲۸ مقاله به مرحله دوم راه یافت و سه مقاله به‌عنوان اثر منتخب معرفی خواهد شد.

اهداف برگزاری همایش کتاب سال حوزه

وی ادامه داد: شناسایی کتاب‌ها و نویسندگان برتر حوزوی و معرفی آن‌ها به جامعه علمی، تشویق و حمایت از نویسندگان کتاب‌های برتر حوزه، گسترش فرهنگ نگارش و تولید کتاب استاندارد ازجمله اهداف این همایش است و بیست و یکمین همایش کتاب سال به عنوان یک رویداد فرهنگی و علمی برای حوزه برگزار می‌شود.

به گفته وی، بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه و سومین جشنواره مقالات علمی پژوهشی حوزه با سخنرانی آیت الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید و آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، سوم بهمن‌ماه امسال در مدرسه دارالشفاء قم برگزار خواهد شد.

گفتنی است که در این همایش از شخصیت علمی آیت‌الله سید محسن خرازی به‌پاس یک‌عمر مجاهدت علمی، تهذیب نفس، تربیت شاگردان و تولید آثار علمی تقدیر خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.