کلنگ‌زنی کمربندی جدید قم در دهه فجر/ پروژه‌های نیمه‌کاره استخوان لای زخم شده است

شهر بیست/ استاندار قم با اشاره به نامگذاری کمربندی جدید قم به نام سردار سلیمانی، گفت: کلنگ این پروژه به طول ۱۱۰ کیلومتر با اعتبار ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به زمین زده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلنگ‌زنی کمربندی جدید قم در دهه فجر/ پروژه‌های نیمه‌کاره استخوان لای زخم شده است
شناسه : 17442 | انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست در کارگروه اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه کاره و راکد استان قم مورد توجه مسئولان ارشد دولت است، اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های استان قم بازگرداندن واحدهای راکد به مدار تولید است تا شاهد توسعه ظرفیت‌های اشتغال و تولید در استان قم باشیم.

وی با تاکید براینکه از ۲۵ واحد راکد صنعتی هدف گذاری شده استان تاکنون ۱۴ واحد به مدار تولید بازگشته است، بیان کرد: برای بازگرداندن تمام این ۲۵ واحد صنعتی به مدار تولید تا پایان سال باید از منابع و تسهیلات ملی استفاده شود.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از منابع معدنی، گردشگری و شیلات دریاچه نمک اشاره کرد و گفت: تا زمانی که مسیر دسترسی به دریاچه نمک احداث نشده است نمی توانیم از منابع دریاچه نمک بهره ببریم.

وی با تاکید براینکه برای احداث مسیر دسترسی دریاچه نمک بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، بیان کرد: تامین این مبلغ از عهده بخش دولتی در شرایط بودجه ای حاکم بر کشور امکان پذیر نیست.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به طرح اتصال راه آهن سراسری به منطقه ویژه سلفچگان بیان کرد: راه آهن باید درمدت زمان دو هفته نسبت به تعیین تکلیف و نحوه اجرای این طرح پاسخگو باشد.

وی با تاکید براینکه پیگیری‌های مسئولان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و راه آهن استان در اتصال این منطقه به راه آهن سراسری غیرقابل قبول است، تصریح کرد: اتصال چشمه‌های بار به خطوط ریلی از سیاست‌های اصلی دولت است.

سرمست با عنوان اینکه پیشرفت صفر درصدی اتصال راه آهن به شهرک صنعتی شکوهیه غیر قابل پذیرش است، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند تا گزارش پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به صورت دوره ای و سه ماه ارائه دهند.

استاندار قم با تاکید براینکه پروژه‌های نیمه کاره استان شبیه استخوان لای زخم شده است، گفت: طرح‌های عمرانی نیمه کاره باید تعیین تکلیف شود.

سرمست با اشاره به اینکه کمربندی چدید قم به نام سردار سلیمانی نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: کلنگ این پروژه به طول ۱۱۰ کیلومتر با اعتبار ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به زمین زده می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.