«جهان با من برقص» به قم رسید

شهر بیست/ فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت در سینماهای قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«جهان با من برقص» به قم رسید
شناسه : 17357 | انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت همزمان با سراسر کشور، در سینماهای قم به روی پرده رفت.

سروش صحت که پیش از ورود به بازیگری، معلم شیمی بود، با سریال «جنگ ۷۷» مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ به عرصه هنری ورود کرد و حالا بعد از بیست‌ویک سال تجربه کارگردانی، نویسندگی و بازیگری در تلویزیون، با «جهان با من برقص» دست به تجربه نخستین کارگردانی یک فیلم سینمایی زد که اتفاقاً برای او خوش یمن بود و در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، «سیمرغ سیمین» بهترین کارگردانی را شکار کرد.

سروش صحت که برای مخاطبان تلویزیون با کارگردانی سریال‌های کمدی همچون «ساختمان پزشکان»، «شمعدونی»، «پژمان»، «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه‌ها» شناخته می‌شود، در نخستین تجربه کارگردانی خود در فیلم «جهان با من برقص»، داستان مردی به نام جهان با بازی «علی مصفا» را به تصویر می‌کشد که قرار است تا دوماه دیگر بر اثر بیماری از دنیا برود و حالا به پیشنهاد برادرش، تمامی دوستانش در کلبه جنگلی او جمع شده اند تا آخرین دورهمی دوستانه را داشته باشند.

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی و بهروز توکلی بازیگران فیلم «جهان با من برقص» هستند.

علی مصفا که هنوز هم نامش بعد از سال‌ها در حافظه تلویزیونی بیشتر مخاطبان با نقش «منصور ادیبان» در سریال «کیف انگلیسی» گره خورده و شکار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «پری» و کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای فیلم «آسمان محبوب» را در کارنامه دارد، برای بازی در فیلم «جهان با من برقص»، دیپلم افتخار سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را بدست آورد.

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های سینمایی می‌توانند به تماشای فیلم «جهان با من برقص» در سینماهای ونوس، شهر آفتاب و آوینه قم بنشینند.

بر این اساس، سینما ونوس، فیلم «جهان با من برقص» را در سانس ۱۷:۳۰ و ۲۱:۳۰، سینما شهر آفتاب قم در سانس‌ ۱۷:۲۰ و ۲۰:۵۰ و سینما آوینه قم در سانس ۱۶ و ۲۲:۲۰ اکران کرده‌اند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.