داوران به سود صدرنشین سوت زدند/ تیم را از لیگ خارج کنیم

شهر بیست/ سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با تأکید بر اینکه داوران فقط به سود تیم شهرداری گرگان سوت زدند، اشتباهات داوری را عامل اصلی شکست تیمش دانست و گفت: تا زمانی که مربیان ملی در لیگ برتر، رانت ملی بودن خود را یدک می‌کشند، اوضاع داوری به همین منوال خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
داوران به سود صدرنشین سوت زدند/ تیم را از لیگ خارج کنیم
شناسه : 17349 | انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محمدرضا اسلامی بعد از باخت شیمیدر قم در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با این شکل داوری، امکان ادامه دادن در لیگ برتر بسکتبال ممکن نیست و از مالک باشگاه درخواست می کنم با این شیوه داوری، تیم را از لیگ برتر خارج کند.

وی بیان کرد: در تمام بازی هایی که در لحظه آخر نتیجه بازی تغییر کرده، داوران در نتیجه نهایی تاثیرگذار بوده اند.

سرمربی تیم شیمیدر قم بیان کرد: این تیم با مصدومیت پی در پی بازیکنان اصلی خود ۴۰ درصد از توان فنی خود را از دست داده و در این شرایط ارائه چنین بازی های شناوری قابل تحسین است.

اسلامی تاکید کرد: تیم شهرداری گرگان تیمی تا بن دندان مسلح و دارای بازیکنان داخلی و خارجی با کیفیت زیادی است.

وی اضافه کرد: آن چیزی که امروز نتیجه بازی را مشخص کرد، مباحث فنی نبود بلکه اشتباهات داوری در این مسئله نقش اساسی داشت.

سرمربی تیم شیمیدر قم تصریح کرد: متاسفانه شکل داوری مسابقات لیگ برتر به نحوی است که نمی توان گفت نسبت به مربی ملی نگاه و توجه ویژه تری نمی شود.

اسلامی گفت: شیمیدر قم این بازی را به داوری باخت، داوران در این بازی فقط به سود تیم شهرداری و بازیکنان خارجی آن تیم سوت زدند.

وی ابراز کرد: داوران نباید فرقی بین بازیکنان جوان داخلی و بازیکنان خارجی قائل شوند و هر بازیکنی که خطایی انجام می دهد باید خطایش گرفته شود، هیچ فرقی بین بازیکن ۱۷ ساله داخلی وبازیکنای مطرح خارجی نیست.

وی گفت: در این بازی داور به بازیکن ما تکنیکال داد اما حاضر نشد به بازیکنای خارجی تیم مقابل تکنیکال بدهد، با قبیل اشتباهات داوری هیچ کاری برای پیروزی تیم نمی توان انجام داد.

*صدرنشینی کنونی لیگ برتر بسکتبال اهمیتی ندارد 

همچنین مهران شاهین طبع بعد از پیروزی خارج از خانه در برابر شیمیدر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: بازی های سخت و دشوار تیم شهرداری گرگان باقی مانده و هنوز چیزی تا پایان لیگ برتر مشخص نیست.

وی عنوان کرد: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم بازی خوبی در این رقابت انجام دادند.

وی تصریح کرد: تیم شهرداری گرگان در دقایق پایانی بازی با تجربه تر عمل کرده و با استفاده از موقعیت های به دست آمده بازی را به سود خود به پایان برد.

شاهین طبع اضافه کرد: تیم شیمیدر قم از بازیکنان و کادر بسیار مناسبی برخودار بوده و امروز هم بازی خوبی از خود بر جای گذاشتند.

خاطرنشان می‌شود، در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۶ بر ۸۰ برابر میزبان خود تیم شیمیدور قم به برتری دست یافت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.