قم میزبان حساس‌ترین رقابت لیگ برتر بسکتبال

شهر بیست/ تیم بسکتبال شیمیدُر قم در نوزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از تیم صدرنشین شهرداری گرگان پذیرایی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان حساس‌ترین رقابت لیگ برتر بسکتبال
شناسه : 17287 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه آغاز می‌شود و قم میزبان حساس‌ترین بازی بین شیمیدُر و شهرداری گرگان خواهد بود.

این بازی از ساعت ۱۵ عصر پنجشنبه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، سالنی که تیم شیمیدُر تنها در هفته پنجم نیم‌فصل نخست لیگ برتر یک باخت خانگی برابر تیم پتروشیمی بندر امام تجربه کرد و در تمامی بازی‌های دیگر موفق به شکست میهمانان خود شده است.

شاگردان محمدرضا اسلامی یکی از چهار باخت رقابت‌های این فصل را در هفته ششم نیم‌فصل نخست لیگ برتر در میهمانی تیم شهرداری گرگان پذیرفته‌اند و حالا منتظر بازی دور برگشت در حضور طرفداران و هواداران خودی هستند تا با حمایت آنها این باخت را برابر شاگردان مهران شاهین‌طبع جبران کنند.

بازی شیمیدُر قم و شهرداری گرگان به دلیل موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور حساسیت‌های زیادی دارد، چرا که شهرداری هم اکنون با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست لیگ برتر ایستاده و شیمیدُر قم با یک بازی کمتر و ۳۰ امتیاز رده پنجم را در اختیار دارد.

نماینده بسکتبال قم در صورت برتری مقابل شهرداری گرگان و کسب پیروزی در بازی معوقه با مس کرمان، فاصله چهار امتیازی خود با تیم صدرنشین شهرداری را به یک امتیاز کاهش می‌دهد و در این شرایط با قرعه مناسب‌تری برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال روبه‌رو خواهد شد.

تیم شیمیدُر قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم رده دومی پتروشیمی بندر امام بود و با وجود بازی قابل قبولی که مقابل حریف ارائه کرد در نهایت با یک پرتاب و با نتیجه ۷۵ بر ۷۳ در وقت‌های اضافه نتیجه را واگذار کرد تا چهارمین باخت این فصل در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

نوشته های مشابه
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
بیانیه فعالان رسانه‌ای قم در حمایت از عملیات «وعده صادق»
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.