شب شعر «قسم به قاصم» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ به همت دفتر تبلیغات اسلامی، شب شعر «قسم به قاصم» با حضور علی موسوی گرمارودی، محمد علی مجاهدی، سعید بیابانکی و شاعران مطرح کشور برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شب شعر «قسم به قاصم» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 17232 | انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سیدمهدی موسوی با اشاره به برگزاری هفته هنر مقاومت دفتر تبلیغات اسلامی به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، گفت در سومین روز از هفته مقاومت «آیین شب شعر و خاطره» پاسداشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان برگزار می شود.

وی بیان داشت: اکران فیلم مستند کوتاهی در خصوص هنر و شعر مقاومت واجرای سرود حماسی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این آئین است وسردار الماسی نیز در این آئین به سخنرانی و خاطره گویی خواهد پرداخت.

رئیس اداره هنرهای ادبی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور شاعران آئینی، حماسی و مقاومت در این آئین اظهارداشت: اساتیدی همچون علی موسوی گرمارودی، محمد علی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی و جمعی از شعرای طراز اول فاضل و حوزوی نیز در این مراسم شعرخوانی خواهند داشت.

وی بیان داشت: شاعران غیرفارسی زبان از عراق و پاکستان هم به زبان های عربی و اردو، شعرشان را به ساحت شهیدان مقاومت تقدیم خواهند کرد و حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی نیز به مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

موسوی با بیان اینکه اجرای این مراسم را نجم الدین شریعتی برعهده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شاعران ارجمند و عموم علاقه مندان به هنرمقاومت می توانند در این رویداد هنری که روز سه شنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۸ در مرکز همایش های غدیر قم واقع در خیابان معلم برگزار می شود، شرکت کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.