برگزاری مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار سلیمانی در قم

شهر بیست/ مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) گفت: مراسم بزرگ عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد سلیمانی در روز دوشنبه، بیست و سوم دی‌ماه در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار سلیمانی در قم
شناسه : 17114 | انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمید ناطقی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) باتوجه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حس و حال خاصی پیدا کرده و حزن و اندوه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و علاوه بر دفاع از وطن، هیچ‌گاه اجازه نداد به حرم حضرت زینب(س) تعرض شود و وظیفه ماست که پیرو راه ایشان باشیم و با برگزاری مجالس، یاد و خاطره ایشان و خدمات فراموش نشدنی و ارزشمندی که ارائه دادند را زنده نگه داریم.

مسؤول هیأت و کانون خادم الرضا(ع) قم با اشاره به برگزاری مراسم ایام فاطمیه در سنوات گذشته ابراز کرد: امسال باتوجه به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصمیم گرفتیم این کار را به بهترین شکل و باشکوه‌تر از همیشه انجام دهیم و در این مجلس، یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: برهمین اساس، مراسم بزرگ عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۲۱ روز دوشنبه، بیست و سوم دی‌ماه ۹۸ در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

ناطقی ادامه داد: استاد حاج حمید شاکرنژاد در شروع این مراسم تلاوت قرآن خواهند داشت و مجید تال شعرخوانی می‌کنند، ضمن آنکه سردار حاج حسین کاجی نیز روایتگری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی‌واعظ سخنران این مراسم خواهند بود و همچنین حاج مهدی آینه روضه‌خوانی و کربلایی وحید شکری نیز مدیحه‌سرایی می‌کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.