خبر نداشتیم پسرم ۱۲ سال در رکاب حاج قاسم بود

شهر بیست/ پدر شهید مظفری نیا همرزم سردار سلیمانی گفت: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی‌دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خبر نداشتیم پسرم ۱۲ سال در رکاب حاج قاسم بود
شناسه : 17033 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم به همراه استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا» همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار کردند.

پدر شهید مظفری نیا در این دیدار ضمن تقدیر از مسئولان و مردم به دلیل حضور گسترده در مراسم‌های تشییع و تدفین فرزندش تاکید کرد: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی‌دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.

وی تاکید کرد: ایشان حتی از جانبازی خود به ما چیزی نگفته بود، بسیار مقید بود به اجرای واجبات به ویژه نماز و حافظ قرآن بود و به رهبر معظم انقلاب علاقه ویژه ای داشت و امروز مفتخریم که در معامله با خدا به مقام شهادت نایل آمده است. 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نیز در این دیدار اظهار کرد: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند .

وی خاطرنشان کرد: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کرده و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا کردند. دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.