کارگاه عکاسی «مناظر شهری» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ کارگاه عکاسی «مناظر شهری» از سلسله کارگاه‌های فراخوان عکس «قم، شهر من» با حضور مهدی وثوق‌نیا به میزبانی حوزه هنری قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه عکاسی «مناظر شهری» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 16898 | انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، وثوق‌نیا در کارگاه تئوری به مرور آثار برخی عکاسان صاحب‌نظر در حوزه عکاسی مناظر شهری می‌پردازد و حاضران شاهد منتخبی از آثار او در حوزه عکاسی مناظر شهری خواهند بود.

مهدی وثوق‌نیا فارغ التحصیل کار‌شناسی عکاسی از دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران است. آثار او تاکنون در ۱۲ نمایشگاه انفرادی و ۵۰ نمایشگاه گروهی داخل و خارج از کشور به نمایش در آمده است.

عکس‌های وثوق‌نیا را می‌توان در مجلات داخلی و خارجی عکاسی و همچنین کتاب «عکاسی ایرانی حال حاضر»، با گردآوری رز عیسی، انتشارات هاچنز، آلمان دید. از آثار او تاکنون ۲ کتاب عکس به نام «انزلی» در سال ۱۳۹۳ توسط نشر نظر و «پامنار» در سال ۱۳۹۴ توسط نشر بن‌گاه نیز به چاپ رسید.

وثوق‌نیا داور جشنواره‌های متعدد عکاسی، کیوریتور، مدرس دانشگاه و برگزار کننده بیش از ۳۰ کارگاه‌ تخصصی در زمینه عکاسی مستند ‌است.

کارگاه «عکاسی مناظر شهری» در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به شکل تئوری و در نوبت عصر از ساعت ۱۴و۳۰ دقیقه تا ۱۶و۳۰ دقیقه به صورت تور عکاسی برگزار می‌شود. حضور در این کارگاه برای عکاسان قمی آزاد و رایگان است اما تنها عکاسانی مجاز به حضور در تور عکاسی هستند که در کارگاه تئوری حضور داشته باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ و زمان یاد شده به نشانی میدان معلم، انتهای کوچه ۱، حوزه هنری قم (جنب پاساژ زمزم) مراجعه کنند.    

فراخوان عکس «قم، شهر من» با موضوعات فضاهای شهری، هویت شهری و فرهنگ شهروندی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و خانه عکس حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.