محدودیت‌های ترافیکی ویژه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در قم

شهر بیست/ سرپرست پلیس راهور استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه تشییع پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محدودیت‌های ترافیکی ویژه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در قم
شناسه : 16754 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن قیصری اظهار کرد: با توجه به تصمیم نهادهای مسئول به دلیل حضور میلیونی و مشارکت خیل عظیم ارادتمندان به ساحت مقدس شهید و شهادت، مسیر تشییع شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم اعلام شد.

وی گفت: به همین منظور از هم اکنون تمام ورودی های منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) از سمت مسجد مقدس جمکران، بلوار حضرت خدیجه(س)، بلوار بسیج و بلوار سمیه از میدان بسیج به سمت بلوار سمیه و کوچه های منتهی به آن محدودیت تردد وسایل نقلیه اعمال شده است.

وی در ادامه یکی دیگر از محدودیت های تردد را شامل ۵۵ متری عمار یاسر، ابتدای تونل غدیر به سمت حرم مطهر و همچنین از بالای تونل نیز از تقاطع عماریاسر، خیابان انقلاب به سمت تقاطع مجتمع ناشران دانست.

سرپرست پلیس راهور استان قم تصریح کرد: از تقاطع حجتیه به سمت چهار راه شهداء، میدان روح الله، تقاطع ناشران و بالعکس، از تقاطع سجادیه به سمت میدان معلم نیز محدودیت اعمال شده است.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه این اعمال محدودیت ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت، از همه شهروندان، زائران، مجاوران و ارادتمندان به آن شهید بزرگوار خواست، همچون گذشته برای تسهیل در عبور و مرور و کنترل ترافیک با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: در این روز بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده تا فضای پارک برای خودروهای مسافرانی که برای شرکت در این مراسم حضور پیدا می کنند، مهیا باشد.

سرهنگ قیصری از موتورسیکلت سواران نیز درخواست کرد که موتورسیکلت شان را در معابر یا پیاده روها رها نکنند تا باعث ایجاد مزاحمت برای عابران نشود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.