دستگیری بیش از ۷۰ نفر اراذل و اوباش در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری بیش از ۷۰ نفر اراذل واوباش در استان خبر داد و گفت: حدود ۴۰ نفر از آنان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری بیش از ۷۰ نفر اراذل و اوباش در قم
شناسه : 16744 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام تحرکاتی توسط اراذل و اوباش بنام در یکی از قلعه های اطراف روستاهای حاشیه ای استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام  یکسری اقدامات پلیسی و با هماهنگی  مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۷۸ نفر اراذل و اوباش در محل را به همراه آلات وادوات ارتکاب جرم، کالاهای ممنوعه، انواع مواد مخدر و حمل سلاح های سرد، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در بررسی های بعمل آمده از متهمان حدوداً ۴۰ نفر از آنان دارای سوابق متعدد کیفری بودند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی به همشهریان و مردم عزیز توصیه کرد: از شهروندان درخواست داریم به منظور ارتقاء امنیت در سطح استان ، اخبار و اطلاعات مربوط به تحرکات اراذل و اوباش را برای انجام اقدامات امنیتی، انتظامی به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: یکی از مواردی که در افزایش تحرک اراذل و اوباش می تواند اثرگذار باشد، بی تفاوتی مردم و گروه های مختلف  در حفاظت از امنیت خود می باشد که می تواند تاثیر گذار در گرایش مخلان نظم عمومی باشد بنابراین چنانچه به توصیه های پلیسی توجه ویژه ای داشته باشند، شاهد تحرک اراذل و اوباش در سطح استان نخواهیم بود .

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.