اهدای مدال‌ قهرمانان ورزش قم به پاس جانفشانی‌های سپهبد سلیمانی

شهر بیست/ قهرمانان مدال‌آور استان قم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی مدال‌های خود را به پاسداشت جانفشانی‌های سردار پرآوازه اسلام تقدیم روح پرفتوح سپهبد قاسم سلیمانی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهدای مدال‌ قهرمانان ورزش قم به پاس جانفشانی‌های سپهبد سلیمانی
شناسه : 16741 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در مراسمی با حضور رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور، استاندار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اقشار، تعدادی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش قم مدال‌های ارزشمند کسب شده از مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی خود را به پاسداشت جانفشانی‌های سردار پرآوازه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به این سردار والامقام تقدیم کردند.

رونمایی از تندیس باشگاه شهید سلیمانی

در این مراسم که اجتماع عظیمی از جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت مختلف جهان در مصلی قدس قم گردهم آمده بودند از تندیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قاسم سلیمانی رونمایی شد و علی‌اصغر وفایی قهرمان کبدی جهان، روح‌الله نعمتیان قهرمان کشتی آلیش دنیا و مهدی اکبری‌مقدم قهرمان ووشو آسیا مدال‌های خود را به سپهبد شهید سلیمانی اهدا کردند.

وفایی کبدی‌کار طلایی قم در مسابقات جهانی

علی‌اصغر وفایی کبدی‌کار جوان و آینده‌دار اهل شهر جعفریه در حالی مدال خود را به شهید سلیمانی تقدیم کرد که آبان ماه امسال در نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در جزیره کیش همراه با تیم ملی ایران به مقام قهرمانی دنیا رسید و نخستین کبدی‌کار مدال‌آور قم از پیکارهای جهانی این رشته لقب گرفت.

نعمتیان دارنده برنز کشتی آلیش دنیا

روح‌الله نعمتیان نیز که یکی از کشتی‌گیران آزادکار مطرح قم و کشورمان به شمار می‌رود و چند سالی است در رشته آلیش نیز فعالیت می‌کند، بعد از مدال برنز سال ۲۰۱۶ کشتی آلیش جهان، آذر ماه امسال در مسابقات ۲۰۱۹ آلیش قهرمانی جهان در نور سلطان قزاقستان برای دومین بار به برنز دنیا دست یافت.

اکبری‌مقدم قهرمان ووشو جوانان آسیا

همچنین مهدی اکبری مقدم دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کیک بوکسینگ، بهار امسال در ترکیب تیم ملی ووشو جوانان ایران به پیکارهای ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا اعزام شد و با نمایش نبوغ بالای خود در این رشته و شکست تمامی رقبای آسیایی، بعد از سال‌ها ووشو قم را به نشان طلای جوانان آسیا رساند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.