معاون راهداری قم:

۳۰ نقطه حادثه خیز در جاده های قم اصلاح می شود

شهر بیست/ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: محورهای مواصلاتی این استان دارای 60 نقطه حادثه خیز و پرتصادف بود که تاکنون 30 نقطه آشکارسازی و اصلاح شده و اصلاح 30 نقطه دیگر در دستور کار است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰ نقطه حادثه خیز در جاده های قم اصلاح می شود
شناسه : 1673 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، اکبر سلیمیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، سال آینده ۳۰ نقطه باقی مانده به صورت کامل اصلاح می شود.
وی اضافه کرد: نقاطی از جمله پل طغرود واقع در محور جعفریه، پل خورآباد در بخش کهک، پیچ های پرخطر در محور قدیم قم – تهران و محور قدیم ساوه اصلاح، پل ها تعریض و بیشتر نقاطی که پر تصادف بوده است، با تابلوها و علائم مخصوص آشکارسازی شده است.
معاون راهداری قم ادامه داد: در همین راستا به دلیل پرتصادف بودن آزادراه قم – تهران و کمربندی امام علی(ع)، تاکنون ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در آزادراه قم – تهران و ۶ کیلومتر نیز در کمربندی امام علی(ع) نصب شده است.
به گفته سلیمیان، نیوجرسی کمربندی امام علی(ع) از امامزاده جمال الدین(ع) به سمت تقاطع ۷۲ تن را اداره کل راهداری نصب نموده و مسیر برگشت را نیز شهرداری نصب خواهد نمود.
وی بیان کرد: در اصلاح نقاط پرحادثه، شیب شیروانی و آرام سازی محورها در برنامه بوده است تا اگر راننده ای بنا به هر علتی به حاشیه محور منحرف شد، محور ایمن تر باشد و شاهد حادثه فوتی نباشیم.
معاون راهداری قم با اشاره به اینکه آزادراه ها بیشترین تعداد نقاط حادثه خیز را دارد، افزود: با وجود این که در آزادراه قم – تهران نقطه پرتصادف نداریم و از سوی دیگر این محور دارای روشنایی، نیوجرسی، تابلوی علائم و آسفالت مناسب است، ولی تصادف فوتی زیاد رخ می دهد.
سلیمیان با بیان اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مختلف برای اطلاع همشهریان و مسافران با تابلو آشکارسازی شده، گفت: امسال روشنایی هشت تقاطع از جمله سه نقطه در محور قدیم ساوه و ۲ نقطه در محور نیزار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام می شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.