تجمع بزرگ حوزویان برای گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی برگزار شد

شهر بیست/ جمع کثیری از طلاب، اساتید حوزه و اقشار مختلف جامعه در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد اعظم قم تجمع کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجمع بزرگ حوزویان برای گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی برگزار شد
شناسه : 16708 | انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، تجمع بزرگ طلاب، بسیجیان و اساتید حوزه علمیه قم قبل از ظهر شنبه برای گرامیداشت شهادت امیر سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید شیعیان، آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه و جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین نمایندگان بیوت مراجع تقلید، بهرام سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسئولان استان، اعضای شورای نگهبان و مسئولان نهادهای حوزوی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

شبستان‌ها و صحن مسجد اعظم قم امروز مملو از جمعیت بود و شرکت کنندگان با پلاکاردهایی که در دست داشتند شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفته و خواستار انتقامی سخت از جنایتکاران و عاملان شهادت این سردار بزرگ اسلام شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «جانم فدای رهبر»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «حاج قاسم شهادت مبارک»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، رهبر انقلاب صاحب عزاست امروز»، ضمن اعلام انزجار از اقدامات مستکبران، هر گونه سازش با آمریکای جنایتکار را نفی کردند.

عراق با وجود آمریکایی‌ها امن نخواهد بود

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بود که طی سخنانی سخنران این مراسم بود که طی سخنانی ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی را محکوم کرد و گفت: تا زمانی که آمریکایی‌ها در عراق باشند مردم این کشور در امنیت نخواهند بود.

وی با بیان اینکه آینده جهان متعلق به مهدویت و اسلام است، تأکید کرد: مقاومت علیه دشمنان در یمن، بحرین، سوریه و لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی شکل گرفته و امید داریم این اقدامات مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آمریکایی‌ها تکفیر و داعش را در خاورمیانه برای اهداف خودشان ایجاد کردند، اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک خاورمیانه جدید با محور مقاومت شکل خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.