شیمیدر برنده رقابت آسمان‌خراش‌های ملی‌پوش در قم

شهر بیست/ در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور دو تیم شیمیدر قم و مهرام تهران به دیدار یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ به سود تیم قمی به پایان رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیمیدر برنده رقابت آسمان‌خراش‌های ملی‌پوش در قم
شناسه : 16589 | انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، در این دیدار که روز پنجشنبه در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، استقبال خوب تماشاگران، جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و حضور اکثر بازیکنان تیم ملی بسکتبال در این دو تیم، حساسیت و جذابیت ویژه ای به این بازی بخشیده بود.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که با کسب هشت پیروزی متوالی و برای گرفتن انتقام بازی رفت پا به این دیدار حساس گذاشته بود، بازی را بسیار خوب آغاز کرد و نیمه اول را با نتیجه ۴۰ بر ۳۵ به سود خود به پایان برد.

در نیمه دوم شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدر کمی متزلزل تر از نیمه اول ظاهر شدند و تا پایان این نیمه از حریف خود عقب افتادند، اما در ثانیه های پایانی با تلاش نفسگیر خود، توانستند با ۲ اختلاف امتیاز بر حریف باتجربه خود غلبه کنند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که با این پیروزی و ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور قرار گرفته است، در بازی بعدی به مصاف تیم توفارقان آذرشهر خواهد رفت.

تیم مهرام نیز با این باخت و با تفاضل گل بهتر بالاتر از تیم پالایش نفت آبادان در رده چهارم جدول قرار گرفته است و برای ماندن در رقابت قهرمانی کار سخت‌تری پیش رو دارد.

استاندار قم و رئیس فدراسیون بسکتبال نیز برای دیدن این بازی به ورزشگاه رفته بودند و هیأت بسکتبال قم در این بازی با حضور صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم مهرام و کاپیتان تیم ملی، نام و یاد برادر مرحوم وی آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن سابق تیم ملی را گرامی داشت.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.