برد شیرین سوهان محمد سیما در خانه پس از سه هفته ناکامی

شهر بیست/ در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دو تیم سوهان محمد سیما و حفاری اهواز به دیدار یکدیگر رفته بودند که این بازی با نتیجه پرگل ۵ بر ۴ به سود تیم قمی به پایان رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برد شیرین سوهان محمد سیما در خانه پس از سه هفته ناکامی
شناسه : 16587 | انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، در این دیدار حساس که روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به انجام رسید، هر دو تیم که صعودشان به مرحله حذفی قطعی شده و نتیجه سه دیدار گذشته خود را واگذار کرده بودند، برای کسب جایگاه بهتر در جدول و خروج از بحران نیاز مبرمی به سه امتیاز مسابقه داشتند.

گل های این دیدار را روح الله ایثاری دو گل، علیرضا وفایی، ناصر اطمینان و سعید قلندری برای سوهان محمد سیما و فرید نمازی و محسن محمدزاده سه گل برای حفاری اهواز به ثمر رساندند.

تیم حفاری اهواز که در سه دقیقه پایانی برای جبران نتیجه با سیستم پاورپلی بازی می کرد، تا پایان نیز نتوانست کاری انجام دهد و با خوش شانسی چندین ضربه چیپ و از راه دور بازیکنان سوهان محمد سیما از کنار و بالای دروازه آنها به اوت رفت.

تیم سوهان محمد سیما که با پنج بازیکن غایب نسبت به اول فصل و کوله باری از مشکلات، هفته های پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال را می گذراند، با این پیروزی توانست با ۳۵ امتیاز جایگاه خود را در رده هفتم جدول لیگ برتر تثبیت کند.

بازی رفت این دو تیم در شهر اهواز نیز در حالی که ۲ بر یک به سود تیم سوهان محمد سیما بود، با تصمیم داور نیمه تمام ماند و در نهایت نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود محمد سیما اعلام شد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دیدار آذرخش بندرعباس خواهد رفت و در هفته پایانی نیز در شهر مقدس قم میزبان شهروند ساری خواهد بود.

طبق مقررات جدید سازمان لیگ و پس از پشت سر گذاشتن دو هفته باقی مانده، مسابقات لیگ برتر فوتسال وارد مرحله حذفی خواهد شد و هشت تیم نخست لیگ، طبق مقررات با یکدیگر بازی خواهند کرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.