چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح شد

شهر بیست/ چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح شد
شناسه : 16580 | انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۹۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات دینی و حوزوی، عربی، ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کشاورزی، روان شناسی و کودک و نوجوان عرضه شده است.

همچنین ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در قالب بن کارت اختصاص یافته و ناشران حاضر در نمایشگاه نیز ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر، مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و شهرداری قم برپا شده است.

   

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.