جواد افشار خبر داد

پیش تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود

شهر بیست/ کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) با اشاره به آغاز پیش تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) از سال آینده، گفت: طراحی دکورها و ساخت شهرک‌ها بیش از یک سال طول می‌کشد و هزینه سنگینی هم خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود
شناسه : 16553 | انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، جواد افشار کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک با آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) به طور رسمی آغاز شد.

وی از تحقیق و پژوهش گسترده برای نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی خبر داد و گفتت: فیلمنامه جامعی نوشته می شود که علاوه بر معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) به جریانات پیرامون سال های ۲۰۰ هجری پرداخته خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) از نقش آفرینی ۱۴۰ بازیگر در این فیلم خبر داد و گفت: در مرحله پیش تولید، شهرهای مدینه، کوفه، بغداد، قم، همدان و تدمر شام طراحی و ساخته می شود.

افشار با اشاره به آغاز پیش تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) از سال آینده، گفت: طراحی دکورها و ساخت شهرک‌ها بیش از یک سال طول می‌کشد و هزینه سنگینی هم خواهد داشت.

وی همچنین به بازدید اخیر خود از شهرک سینمایی نور واقع در قم اشاره کرد و گفت:  از بخش های مختلف این شهرک بازدید کردیم و بخش‌های مناسبی نیز برای تصویربرداری این پروژه سینمایی وجود دارد ولی باید تغییراتی در آن ایجاد شود تا مناسب شرایط تاریخی سال ۲۰۰ هجری شود.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: تولید این فیلم سه ساله خواهد بود و سرمایه گذارانی از بخش خصوصی و دولتی برای حمایت از اثر اعلام آمادگی کرده اند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.