تکمیل فاز اول زیرگذر جمهوری تا ۶ ماه آینده

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: زمان بندی پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی دو ساله است اما فاز نخست آن را تلاش داریم تا شش ماه آینده تکمیل کنیم تا مشکلات برای ساکنین محل کمتر شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل فاز اول زیرگذر جمهوری تا ۶ ماه آینده
شناسه : 16542 | انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی، اظهار کرد: احداث بلوار جمهوری اسلامی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) یکی از پروژه های ویژه شهرداری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به مشخصات فنی که برای پروژه، تعیین شده از میدان امام حسین(ع) تا بلوار نور شرقی به صورت زیرگذر و تونل پیش‌بینی شده و ادامه آن هم به صورت ترانشه باز است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: کل پروژه به طول هزار و ۲۰۰ متر است و محور اصلی از زیر عبور کرده و محور رویی هم برای دسترسی محلی پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۵۰ متر طول تابلیه اصلی پروژه است و در فاز اول در نظر داریم شمع‌های طرفین را با کمترین مزاحمت اجرا کنیم و سپس تابلیه زیرگذر را احداث کرده و عملیات تکمیلی را فاز به فاز انجام دهیم، گفت: در نظر داریم که پروژه زیرگذر هرچه سریع‌تر تکمیل شده و در اختیار  شهروندان قرار گیرد تا مشکلات کمتری برای مردم ایجاد شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تمام تاسیسات شهری از جمله برق فشار قوی و فشار ضعیف در این پروژه معارض هستند و تلاش داریم با کمترین خسارت و جابه‌جایی، پروژه را پیش ببریم.

وی افزود: زمان بندی پروژه دو ساله است اما بخش اولیه را تلاش داریم تا ۶ ماه آینده تکمیل نماییم، هر فاز اجرای تابلیه پروژه هزار مترمکعب بتن‌ریزی دارد و حجم خاکبرداری هم بسیار بالا است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.