ثبت نام روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

شهر بیست/ مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: روحانیون ساکن قم برای میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به‌مناسبت یوم الله ۱۹ دی می‌توانند، به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و ثبت نام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت نام روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی
شناسه : 16498 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد با گرامیداشت دهه بصیرت تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن سالروز قیام ۱۹ دی مردم شریف قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به حول و قوه الهی همچون سنوات گذشته نسبت به ثبت نام و اعزام طلاب اقدام می‌کند.

وی افزود: در راستای تکریم طلاب، برای نخستین بار ثبت نام از طلاب در سال گذشته به‌منظور میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به‌صورت اینترنتی صورت پذیرفت که بیش از ۶ هزار نفر ثبت نام کردند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: امسال نیز برای دومین سال پیاپی ثبت نام به‌صورت اینترنتی خواهد بود و طلاب علاقه‌مند فرصت دارند برای ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۸ تا شنبه ۱۴ دی ماه ۹۸ به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی WWW.DTE.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت گفت: به دلیل محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه ثبت نام کنندگان، انتخاب همچون سال گذشته به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد و به منتخبین بصورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از زمان دیدار، شرایط و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیام رسان‌های ایتا و سروش به نشانی tablighnews@ و در پیام رسان‌های گپ و بله به نشانی tablighnews_DTE@ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.