تهیه‌کننده سریال «گاندو» در پاسخ به «شهر بیست»:

خط «گاندو» ادامه خواهد داشت/ ما با آقایان خیلی کار داریم

شهر بیست/ تهیه کننده سریال گاندو و فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) در رابطه با تولید فصل دوم سریال گاندو، گفت: ما با آقایان خیلی کار داریم و با توجه به مطالبات مردمی، خط گاندو ادامه خواهد داشت و تحت تأثیر پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) قرار نخواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خط «گاندو» ادامه خواهد داشت/ ما با آقایان خیلی کار داریم
شناسه : 16487 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مجتبی امینی امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: جواد افشار بیش از ده سال برای تولید این فیلم پیگیری و تلاش داشته و قرار بود این اثر ده سال قبل تولید شود.

وی تصریح کرد: روزی که قرار شد به صورت جدی، این اثر فاخر را شروع کنیم، خدمت حضرت معصومه(س) رسیدیم و متوسل به خود حضرت شدیم.

تهیه کننده فیلم حضرت معصومه(س) افزود: نگارش فیلمنامجتبی امینیمه برپایه پژوهش از ۱۷۰ منبع و مآخذ تاریخی است و این اثر بر اساس استنادات تاریخی ساخته می شود.

امینی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، هیج اثر فاخر و قابل دفاعی برای حضرت معصومه(س) در حوزه سینما تولید نشده بود، گفت: جای خالی تولید یک اثر فاخر سینمایی در رابطه با شخصیت و زندگی حضرت معصومه(س) حس می شد که امیدوارم این فیلم، این خلأ را برطرف کند و در تاریخ سینما ماندگار شود.

وی افزود: ما باید به وقایع جریان ساز هجرت تاریخی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) بیشتر بپردازیم.

این تهیه کننده تأکید کرد: بسیاری از جوانان با زندگی حضرت معصومه(س) آشنا نیستند و امیدواریم با تولید این اثر، نقشه راهی را به صورت تصویری برای نهادینه شدن ارزش های واقعی و زندگینامه پر فراز و نشیب حضرت معصومه(س) ترسیم کنیم. 

تهیه کننده سریال حضرت معصومه(س) با اشاره به انتخاب جواد افشار برای کارگردانی این فیلم، گفت: آقای افشار از هنرمندان مطرح کشور و نماینده جامعه هنری شهر قم هستند که در حوزه سینما و تلوزیون آثار فاخر تولید کردند و خوشحالیم که کارگردانی این اثر برعهده ایشان است.

وی افزود: با توجه به تحقیقات و پژوهشی که منجر به نگارش متن می شود، این پروژه سینمایی در حدود سه سال تولید خواهد شد.

تهیه کننده سریال گاندو در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر بیست» در رابطه با اینکه آیا برنامه‌ای برای تولید فصل دوم سریال گاندو دارید، گفت: این نوید را می دهم که با توجه به مطالبات مردمی، خط گاندو ادامه خواهد داشت و تحت تاثیر پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) قرار نخواهد گرفت و ما هنوز با آقایان خیلی کار داریم.

امینی خاطرنشان کرد: پروژه سینمایی حضرت معصومه(س)، پروژه فاخر و بزرگی است و شرایط تولید زمان بری دارد و به عنوان دو خط مستقل پیگیری می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.