تولید فیلم حضرت معصومه(س) دغدغه مشترک آستان مقدس و جبهه انقلاب اسلامی بود/ فیلمنامه عقبه محتوایی قوی دارد

شهر بیست/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: آقای افشار کارگردان و آقای امینی تهیه کننده فیلم حضرت معصومه(س) از بانوی کرامت اذن گرفتند تا با رعایت همه شئونی که درباره حضرت باید مدنظر قرار گیرد، این پروژه فاخر را کلید بزنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولید فیلم حضرت معصومه(س) دغدغه مشترک آستان مقدس و جبهه انقلاب اسلامی بود/ فیلمنامه عقبه محتوایی قوی دارد
شناسه : 16482 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام مهدی احمدی امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) که در پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام، پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) جایگاه ویژه ای برای شعر قائل بودند و در میان اصحاب فرهنگ آن روز، اهمیت خاصی به شاعران می دادند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابزار هنری در آن عصر، قالب شعر و شاعر بود و امروز مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم هنرمندانه، قالب سینما و رسانه است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر لزوم استفاده حداکثری از سینما در معرفی شخصیت های تاریخ اسلام تأکید کرد و گفت: دغدغه مشترک آستان مقدس، جبهه انقلاب اسلامی و آقای جواد افشار به عنوان کارگردان ارزشی این بود که فیلمی فاخر در رابطه با شخصیت حضرت معصومه(س) به تصویر کشیده شود.

احمدی افزود: آقای افشار به عنوان کارگردان و آقای امینی به عنوان تهیه کننده این اثر فاخر، امروز صبح از حضرت معصومه(س) اذن گرفتند و خدمت تولیت محترم آستان مقدس رسیدند و رهنمودهای ایشان را نیز دریافت کردند تا با رعایت همه شئونی که درباره حضرت معصومه(س) باید مدنظر باشد، این پروژه فاخر را کلید بزنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: از سوی این معاونت، آیت الله احمد عابدی به عنوان مشاور مذهبی پروژه معرفی شدند و به گروه نویسندگان کمک خواهند کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آقای رسول پور به عنوان نویسنده این فیلم، بیش از ده سال در این زمینه تحقیق و پژوهش کرده و عقبه محتوایی قوی برای نگارش فیلمنامه آماده شده که امیدواریم در نهایت شاهد تولید فیلم فاخر و ماندگار در شأن حضرت معصومه(س) باشیم.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.