تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) کلید خورد

شهر بیست/ با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک تولید فیلم حضرت معصومه(س) با حضور مسئولان آستان مقدس بانوی کرامت و کارگردان و تهیه کننده این پروژه سینمایی، تولید این فیلم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) کلید خورد
شناسه : 16478 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، صبح امروز در حاشیه نشست خبری پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری مشترک تولید فیلم حضرت معصومه(س) با حضور مسئولان آستان مقدس بانوی کرامت و کارگردان و تهیه کننده این پروژه سینمایی امضا شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر لزوم استفاده حداکثری از سینما در معرفی شخصیت های تاریخ اسلام تأکید کرد و گفت: دغدغه مشترک آستان مقدس، جبهه انقلاب اسلامی و آقای جواد افشار به عنوان کارگردان ارزشی، تولید فیلمی فاخر در رابطه با شخصیت حضرت معصومه(س) بود.

همچنین هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به آغاز به کار رسمی تولید پروژه فیلم سینمایی حضرت معصصومه(س)، گفت: فیلم ارزشمندی در تاریخ سینمای ایران تولید خواهد شد که ان شاءالله در شأن بانوی کرامت باشد.

مجتبی امینی تهیه کننده فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) نیز با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، هیج اثر فاخر و قابل دفاعی برای حضرت معصومه(س) در حوزه سینما تولید نشده بود، گفت: جای خالی تولید یک اثر فاخر سینمایی در رابطه با شخصیت و زندگی حضرت معصومه(س) حس می شد که امیدوارم این فیلم، این خلأ را برطرف کند و در تاریخ سینما ماندگار شود.

در ادامه، جواد افشار کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) گفت: هجرت امام رضا(س) و حضرت معصومه(س) بزرگ ترین موضوع این فیلم خواهد بود و به ماجراهای تاریخی سال‌های ۱۸۰ تا ۲۲۰ هجری نگاه ویژه ای شده است.

وی افزود: حدود ۱۴۰ بازیگر و شخصیت در این فیلم نقش آفرینی می کنند و ۷۰ لوکیشن پیش بینی شده که تعداد زیادی از این لوکشین ها را باید طراحی کنیم و بسازیم.

در پایان این نشست، پرچم متبرک حضرت معصومه(س) به مجتبی امینی تهیه کننده و جواد افشار کارگردان فیلم اهدا شد.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.