برگزاری دور‌ه‌های طب سنتی در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی

شهر بیست/ مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت علوم پزشکی جهاد دانشگاهی از برگزاری دور‌ه‌های طب سنتی با اعطای گواهی‌نامه تأیید شده توسط جهاد دانشگاهی و وزارت بهداشت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری دور‌ه‌های طب سنتی در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی
شناسه : 1647 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، مرضیه سادات موسوی در گفت‌وگو با ایسنای قم، در توصیف دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی دارای چهار مرکز آموزشی و هفت کارگروه آموزشی است که شامل علوم انسانی، علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، فنی مهندسی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و هنر است.
مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت علوم پزشکی جهاد دانشگاهی افزود: دوره‌هایی که در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود شامل دوره های کوتاه مدت است که برخی از آنها عمومی و برخی ویژه رشته‌های دانشگاهی و گروه‌های تخصصی و مدرک آن قابل ترجمه است.
وی افزود: دوره‌های آموزشی عمومی مرکز علوم پزشکی جهاد دانشگاهی شامل تکنسین داروخانه، دستیار دندان پزشک، کمک های اولیه، امدادگر اورژانس که به واسطه تفاهم نامه با مرکز فوریت ها پزشکی وزارت بهداشت برگزار می شود و هرکسی با هرمدرک تحصیلی می تواند از این دوره های آموزشی استفاده کند.
موسوی اظهار کرد: دور‌ه‌های طب سنتی نیز به واسطه تفاهم نامه با وزارت بهداشت برگزار شده است و جهاد دانشگاهی مسئول برگزاری آن است و گواهی‌نامه آن دارای دو امضا از جهاد دانشگاهی و وزارت بهداشت است.
 مدیر مرکز آموزش های تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی با اشاره به دوره های ویژه پرستاران، گفت: دوره های ویژه پرستاران مانند مراقبت های CCU و ICU دوره هایی هستند که غالباً دانشجویان ترم آخر پرستاری برای ورود به بیمارستان و ورود به بخش های تخصصی نیازمند این دوره ها هستند.
وی درخصوص دوره های مختص رشته های شیمی و مهندسی پزشکی عنوان کرد:  دوره های ساخت دارو برای رشته شیمی و دوره‌ی تجهیزات دندان پزشکی برای مهندسی پزشکی برگزار می شود.
موسوی تأکید کرد: کارگاه های یک روزه و دو روزه نظیر انجماد جنین و اسپرم، آنالیز اسپرم  VRP نیز با همکاری مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
مدیر مرکز آموزش های تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی با اشاره به بُعد فرهنگی جهاد دانشگاهی افزود: دوره های آموزشی ویژه ای مانند ICDL، تربیت مربی و تربیت مدیر مهد کودک به واسطه تفاهم نامه با سازمان بهزیستی در جهاد دانشگاهی صورت می پذیرد.
وی تأکید کرد: جهاد دانشگاهی به تناسب احساس نیازی که به آن اعلام می‌شود دوره های کوتاه مدت را برگزار می کند. اگر دوره خاصی مد نظر متقاضیان باشد که در سرفصل های آموزشی ما وجود نداشته باشد بعد از ارزیابی و تأیید، آن دوره با ارائه مدرک معتبر توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.