چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم برگزار می‎‌شود/ اختصاص تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی برای خریداران یار مهربان

شهر بیست/ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم برگزار می‎‌شود/ اختصاص تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی برای خریداران یار مهربان
شناسه : 16414 | انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمید خرمی امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های قم افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم، از ثبت‌نام ۵۸۰ ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم، خبر داد و افزود: به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی، ۳۴۱ ناشر در ۲۴۰ غرفه حضور خواهند داشت.

خرمی همچنین به عرضه ۹۰ هزار عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم اشاره کرد و گفت: کتاب‌های عرضه شده در موضوعات دینی و حوزوی، عربی، ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کشاورزی، روان شناسی و کودک و نوجوان است.

وی یادآور شد: از ناشران مطرح کشور در تمام حوزه های مختلف برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است و همچنین نشست های تخصصی کتاب کودک و نوجوان با حضور کارشناسان این حوزه ادبی برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم همچنین از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان بن کارت برای توزیع در نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد و گفت: این مبلغ به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تخصیص یافته که توسط بانک شهر به مخاطبان نمایشگاه عرضه می‌شود.

خرمی تصریح کرد: ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در قالب بن کارت اختصاص یافته است و ناشران حاضر در نمایشگاه نیز ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف خواهند داد.

وی از اختصاص فضای ویژه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان خبر داد و گفت: حدود ۵۰ ناشر مطرح کتاب کودک و نوجوان در  نمایشگاه حضور دارند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم خاطرنشان کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر، مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و شهرداری قم برگزار می شود.

نوشته های مشابه
خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل حذف می‌شود
انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
تدوین برنامه عملیاتی مناطق شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قم امسال تکمیل می‌شود
تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.