انتقاد شهردار قم از کمبود زیرساخت‌های لازم در بلوار پیامبر اعظم(ص)

شهر بیست/ شهردار قم با تأکید بر لزوم ارائه خدمات در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: این بلوار در محدوده شهری بوده و تمام ارگان‌های خدمات رسان موظف به ارائه خدمات در این منطقه بوده و باید نسبت به وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد شهردار قم از کمبود زیرساخت‌های لازم در بلوار پیامبر اعظم(ص)
شناسه : 16371 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد پیش از ظهر امروز در یک‌صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این بلوار در محدوده شهری بوده و تمام ارگان‌های خدمات رسان موظف به ارائه خدمات در این منطقه بوده و باید نسبت به وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با گلایه از تعاملات یک‌طرفه شهرداری با شرکت آب، برق و گاز ابراز کرد: شهرداری و شورای شهر در پروژه‌ای پردیسان از ۱۵ میلیارد تومان حق خود گذشت تا مردم در رفاه باشند اما هیچ پاسخ مناسبی از طرف این ارگان‌ها دریافت نکرده و شهرداری نمی‌خواهد رفتاری متقابلانه داشته باشد و باید مسائل با تعامل و هم‌افزایی حل شود.

شهردار قم از همکاری کامل و صددرصدی شهرداری در مناطق  ۲ و ۵ با سازمان آب خبر داد و گفت: در صورت همکاری و تعامل پایاپای سازمان آب و برق شهرداری در مورد توافقنامه‌های انجام‌شده برای حفاری‌ها تجدیدنظر کرده و برای حل این موضوع استاندار محترم و معاون هماهنگ کننده امور باید ورود کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شهری اسلامی شهر قم نیز در این جلسه، با تأکید بر تعامل برابر بین ارگان‌ها اظهار داشت: تا امروز تعامل بین شرکت‌های آب و برق با شهرداری و شورای شهر  یک‌طرفه بوده و در صورت ادامه این روند شورا و شهرداری در رویکرد خود تجدیدنظر خواهند کرد.

مجید اخوان تأکید کرد: نمی‌توانیم در شورا و شهرداری از سرمایه‌گذاران برای حضور در قم دعوت کنیم اما زیرساخت‌های لازم را در اختیار آن‌ها قرار نداده و مانع هدر رفتن وقت و سرمایه آن‌ها در قم شویم.

وی از تشکیل جلسات متعدد در استانداری قم برای حل مشکلات بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: استانداری باید به‌صورت جدی برای رفع مشکلات زیرساختی بلوار پیامبر اعظم ورود کرده و به مطالبه مردم و شهرداری و شورای شهر رسیدگی کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.