آیین نکوداشت آیت‌الله العظمی محقق داماد در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیین نکوداشت آیت الله العظمی محقق داماد با پیام رهبر معظم انقلاب و با سخنرانی حضرت آیت الله جوادی آملی و صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آیین نکوداشت آیت‌الله العظمی محقق داماد در قم برگزار می‌شود
شناسه : 16346 | انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی محمدی در نشست خبری آیین نکوداشت آیت الله العظمی سید محمد محقق داماد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با بیان اینکه روند اجرایی همایش از آذر سال ۱۳۹۶ آغاز و ستادی با ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه تشکیل شد، گفت: از سوی دکتر صالحی، آیت‌الله رضا استادی به عنوان رئیس ستاد و حجج اسلام والمسلمین رضا مختاری، عبدالرضا ایزدپناه، سید حسن ربانی، نجف لک‌زایی، عبدالکریم بهجت‌پور، حبیب‌رضا ارزانی و مهدی محمدی به‌عنوان اعضای ستاد بزرگداشت منصوب شدند.

وی تصریح کرد: بر این اساس، دو دبیرخانه علمی و اجرایی نیز برای این ستاد شکل گرفت که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای رضا مختاری به عنوان دبیر علمی جشنواره و بنده به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب شدیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اجرایی همایش ادامه داد: در حوزه اجرایی اقداماتی شکل گرفت که از جمله آنها می‌توان به ساخت ۲۵۰ دقیقه مستند فاخر از زندگی آیت الله سیدمحمد محقق داماد اشاره کرد. در این مستند، مراجع تقلید فعلی از جمله حضرات آیات شبیری زنجانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی، خاطرات خود از شرکت در درس این عالم دینی را روایت کرده‌اند.

محمدی تصریح کرد: همچنین هفت تیزر تبلیغاتی با فرمایشات مراجع عظام تقلید تولید و تدوین شده که از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

وی افزود: اخیرا شورای سیاستگذاری این همایش با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیداری داشتند که معظم له در این دیدار، به بیان خاطرات و سابقه مبارزاتی مرحوم آیت الله العظمی محقق داماد پرداختند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اجرایی همایش تصریح کرد: رهبر انقلاب در این دیدار از برگزاری همایش ابراز خشنودی و قدردانی کردند.

محمدی با اشاره به زمان برگزاری آیین نکوداشت آیت الله العظمی محقق داماد در قم، گفت: این همایش با پیام رهبر معظم انقلاب و با سخنرانی حضرت آیت الله جوادی آملی، دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله استادی، آیت الله اعرافی و یکی از بستگان این عالم دینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۴۵ روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود.     

وی در پایان از تلاش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در زمینه هماهنگی و اقدامات اجرایی مربوط به این همایش، قدردانی کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.