سینماهای قم «زیر نظر» رفت/ بازگشت عطاران به پرده سینما

شهر بیست/ فیلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و با بازی رضا عطاران، امیر جعفری و آزاده صمدی در سینماهای قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سینماهای قم «زیر نظر» رفت/ بازگشت عطاران به پرده سینما
شناسه : 16321 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «زیر نظر» نوشته ابوالفضل کاهانی و به کارگردانی مجید صالحی، همزمان با سراسر کشور در سینماهای «ونوس» و «تربیت» به روی پرده رفت.

سینما ونوس قم با اختصاص چهار سانس ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ فیلم «زیر نظر» را روی پرده برده و سینما تربیت نیز این فیلم را از روز شنبه در سانس ۲۲:۳۵ اکران می‌کند.

مجید صالحی که پیش‌تر برای سریال‌های «سه در چهار» و «موج و صخره» پشت دوربین کارگردانی ایستاده بود، این بار در تجربه نخست کارگردانی سینما، «زیر نظر» را راهی سینماها کرد.    

فیلمی که مرداد سال گذشته فیلمبرداری‌اش را آغاز کرده بود و برای اکران نوروز آماده می‌شد، به دلیل تعداد زیاد فیلم‌های متقاضی از اکران جا ماند اما پس از انتظار فراوان بالأخره توانست پروانه‌ نمایش خود را کسب کند و وارد‌ اکران زمستانی شد.

با شروع فصل زمستان و نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، به طور معمول اکثریت آثار مهم سینما اکران خود را به پایان رسانده‌اند و کمتر کارگردانی فیلم خود را در دی ماه اکران می‌کند اما مجید صالحی این ریسک را پذیرفته و با تکیه بر بازیگران پرفروشش، «زیر نظر» را راهی اکران کرد که گرمابخش گیشه سینماها در شب های سرد زمستان باشد.

رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازیگران «زیر نظر» هستند.

رضا عطاران که سال‌هاست بار گیشه سینماها را به دوش کشیده است، حالا بعد از گذشت یک سال از اکران فیلم «هزارپا» که به فروش حدود چهل میلیاردی دست یافت، با «زیر نظر» به پرده سینماها بازگشته است. بازگشتی که باید دید آیا با شکستن رکورد فروش «هزارپا» همراه خواهد شد؟

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.