مسئولان به حرف علما گوش نمی‌کنند/ مردم از تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌کشند/ مردم اهواز سال‌ها فریاد زدند اما مسئولان توجه نکردند

آیت الله نوری همدانی گفت: امروز وظیفه علما رساندن حرف مردم به گوش مسئولان است، اگرچه رسانه منعکس نمی‌کند و اگر هم به گوش مسئولان برسد عمل نمی‌کنند ولی ما باید بگوییم تا مردم بدانند حوزه و رهبری تذکر می‌دهند و به فکر مردم هستند و مشکلات را می‌دانند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسئولان به حرف علما گوش نمی‌کنند/ مردم از تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌کشند/ مردم اهواز سال‌ها فریاد زدند اما مسئولان توجه نکردند
شناسه : 16235 | انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با بیان فرازی از خطبه شقشقیه (خطبه سوم نهج البلاغه) اظهار داشت، خدا از علما عهد و پیمان گرفته که در مقابل ظلم ظالم و حق کشی مظلوم سکوت نکنند.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه علما رساندن حرف مردم به گوش مسئولان است، اگرچه رسانه منعکس نمی کند و اگر هم به گوش مسئولان برسد عمل نمی کنند ولی ما باید بگوییم تا مردم بدانند حوزه و رهبری تذکر می دهند و به فکر مردم هستند و مشکلات را می دانند.

این مرجع تقلید ضمن انتقاد شدید از گره زدن مشکلات به تحریم، گفت: چهل سال است که این مردم تحریم هستند و مقاومت کردند اما مسئولان بدانند آنچه موجب ناراحتی می شود، تبعیض و بی عدالتی است؛ چطور یک نفر ده ها میلیون حقوق بگیرد و دیگری حقوق مختصر دریافت کند و کفاف چند روز اول زندگی را نکند.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: درست است تخصص در دستمزد ملاک است؛ اما باید توجه داشت که این کارگر هم زحمت می کشد و از جان مایه می گذارد و باید حقوق او را هم افزایش داد.

وی بیان کرد: مسئولان باید هر جا که زمینه مشکلات را می بینند برای رفع آن تلاش کنند نه اینکه منتظر باشند که آن مشکل آنقدر بزرگ شود و موجب خسارت و تخریب بشود و برای مردم زحمت ایجاد کند و بعد از آن حل کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: چند سال است منطقه ای از اهواز مشکل دارند و فریاد می زنند ولی مسئولان توجه نکردند، تا اینکه مشکل ایجاد شد؛ آن هم با دستور رهبری ورود پیدا کردند تا حل شد؛ درد مردم اهواز باید قبل خرابی رسیدگی می شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.