آخرین وضعیت شهربازی ۷۲ تن قم/ مشکل معارض حل‌ شد

شهر بیست/ عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت شهربازی بزرگ ۷۲ تن، گفت: مشکل معارض حل‌شده و باید هرچه سریع‌تر شهرداری نسبت به جذب سرمایه‌گذار و تجهیز این شهربازی اقدام کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت شهربازی ۷۲ تن قم/ مشکل معارض حل‌ شد
شناسه : 16232 | انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با اشاره به آخرین وضعیت شهربازی ۷۲ تن شهر قم، اظهار داشت: با وجود حل مشکل معارض، شهرداری راه‌اندازی شهربازی ۷۲ تن را به فراموشی سپرده درحالی‌که موقعیت جغرافیایی شهربازی ۷۲ تن می‌تواند به‌خوبی مناطق دو، شش و سه شهر قم را با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر که مطابق جمعیت یک شهر بوده را پوشش دهد.

وی با بیان اهمیت توجه به زیرساخت‌های تفریحی شهر قم افزود: با وجود جمعیت جوان و حضور فراوان گردشگر در شهر قم نیاز به راه‌اندازی مراکز تفریحی، گردشگری را در کنار مراکز مذهبی و زیارتی در راستای ماندگاری بیشتر گردشگران بیش‌ازپیش می‌طلبد، ولی متأسفانه در این چندساله شاهد تعطیلی شهربازی سالاریه و ۷۲ تن بوده‌ایم.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: وجود مراکز تفریحی و با نشاط در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز اثرگذار است و شهربازی ۷۲ تن در قم به هر دلیلی که متوقف‌شده باید مشکلات آن هر چه سریع‌تر مرتفع و شهرداری با جذب سرمایه‌گذار نسبت به نصب دستگاه‌ها و تجهیزات جدید در این شهربازی مهم اقدام کند.

وی افزود: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، مأموریت جاری و ساری شهرداری‌ها ساماندهی صنوف مزاحم بوده که در این راستا شهرک صنوف با مساحت ۱۳۰ هکتاری در کیلومتر پنج جاده قدیم قم- تهران احداث‌شده است. در این شهرک، سایت آهن‌فروشان به مساحت ۲۵۰ هزار مترمربع، سایتی با مساحت ۱۹۴ هزار مترمربع به صنف درب و پنجره سازان اختصاص‌یافته و قطعاتی با کاربری خدمات عمومی در مساحت‌های ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ مترمربعی برای خدمات عمومی مشاغل مختلف در نظر گرفته‌شده است.

طلایی ادامه داد: در حال حاضر از این سه سایت، زیرساخت‌های فاز آهن‌فروشان آماده‌شده و شهرک صنوف آمادگی پذیرایی از صاحبان این مشاغل را دارد، این صنف به این شهرک انتقال پیدا می‌کند و بقیه مشاغل مزاحم شهر قم باید به‌مرورزمان ساماندهی شوند.

وی با تأکید بر تسریع در روند ساماندهی هر چه سریع‌تر صنوف مزاحم سطح شهر از سوی شهرداری گفت: شهرداری قم باید با ارتباطی که با اتحادیه‌ها و ذی‌نفعان فعال در این حوزه دارد روند ساماندهی را تسریع کند، هسته مرکزی شهر محل عبور و مرور زائران کریمه اهل‌بیت(س) بوده و باید این منطقه ازنظر بصری نمود بهتری پیدا کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • آرش احمدی

    تاریخ : 5 - دی - 1398

    سلام شهر بازی بوستان مهدی وهمچنین شهربازی بوستان علوی را فراموش کردید.


    پاسخ